طرح‌های بیابان‌زدایی در بوشهر اجرا می شود

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از اجرای طرح‌های بیابان‌زدایی خبرداد.

طرح‌های بیابان‌زدایی در بوشهر اجرا می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ ذالفقار عباسی‌فر بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان و کارشناسان اداره کل منابع طبیعی استان بوشهر ضمن تشریح نقش سازمان بسیج سازندگی در حوزه محرومیت‌زدایی اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی با همه دستگاه‌های اجرایی به عنوان یک سازمان مکمل همکاری  و تلاش می‌کند در هر حوزه‌ای که وارد می‌شود از توان علمی، تخصصی و تجربی آن دستگاه استفاده کند.

وی با بیان اینکه همکاری این نهاد با دستگاه‌های اجرایی سبب شده کارهای خوبی تا به امروز انجام بگیرد افزود: در حوزه دامپزشکی با تفاهم‌نامه که منعقد شده بود استان بوشهر جزء هفت استانی موفق در زمینه واکسیناسیون بیماری نیوکاسل طیور معرفی شده که این مهم با استفاده از ظرفیت بسیج محقق شده است.

عباسی‌فر با بیان اینکه مجموعه بسیج با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی ایمانی و اعتقادی خود کارها را انجام می‌دهد تاکید کرد: یک بخش از کار این نهاد با توجه به شرایط آب و هوایی جنوب کشور در حوزه بیابان زدایی، نهال کاری و بذرپاشی است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی استان در هرنقطه‌ای که محرومیت وجود داشته باشد حضور می‌یابد خاطر نشان کرد: این نهاد برای رفع محرومیت طرح‌های گوناگونی اجرای کرده که این مهم نشان دهنده نقش سازمان بسیج سازندگی در رفع محرومیت است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر  از اجرای طرح‌های بیابان‌زدایی خبرداد و افزود:در راستای مقابله با ریزگردها و کاهش آلودگی‌ها بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بسیج سازندگی استان بوشهر طرح‌های بیابان‌زدایی اجرا می‌کند.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.