ادبی فرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

یکپارچگی نرم افزار مبادلاتی پست در سطح کشور

مدیر کل مرکز فناوری اطلاعات گفت: نرم افزار مبادلاتی پست در اوایل سال ۹۵ آغاز به کار کرد و در ۶۵۰ نقطه مبادلاتی راه اندازی شده است.

محسن ادبی‌فرد مدیر کل مرکز فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرنگار حوزه ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: نرم افزار مبادلاتی یکپارچه از مجموع 11 نرم افزار دیگر ساخته شده، به عنوان ستون فقرات سیستم‌های عملیاتی شرکت پست است و امکان رهگیری کامل مرسولات در شبکه‌های پستی را به مشتریان می‌دهد.

وی افزود: این نرم افزار به صورت یکپارچه در سراسر کشور توزیع شده است که با ساخت آن سرعت و انتقال مرسولات افزایش پیدا کرده و همچنین تسهیلات لازم به منظور دریافت از باجه‌های پست را فراهم می‌کند و مرسولات را در مکان‌های معطله نشان می‌دهد تا بتوانیم از گزارش لحظه به لحظه آن‌ها آگاه باشیم.

ادبی فرد در ادامه گفت: این نرم افزار در اوایل سال ۹۵ شروع به کار و در ۶۵۰ نقطه مبادلاتی راه اندازی شده است که اطلاعات را با ثبت دیجیتال و ارتباط با سایر نرم افزار‌های عملیاتی شرکت انجام می‌دهد و معماری این اطلاعات از طریق این نرم افزار محقق شده است.

مدیر کل مرکز فناوری اطلاعات در پایان گفت: مرسولات شامل سه نوع پیشتاز، سفارشی و ویژه هستند که امکان اطلاع رسانی پیامکی به مشتریان را دارند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار