اردبیل؛

پیگیری 90 درصد مطالبات مردم در حوزه خدمات شهری شهرداری اردبیل

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل از پیگیری 90 درصد مطالبات مردم در حوزه خدمات شهری شهرداری اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام لازمی زارع بااشاره به عملکرد خدمات شهری در مناطق چهارگانه گفت: در ماه گذشته بالغ بر 90 درصد از مطالبات مردمدر حوزه خدمات شهری و عمرانی پیگیری و به آنها رسیدگی شده است .

وی در تشریح عملکرد معاونت خدمات شهری در آبان ماه سال جاری گفت: در حوزه خدمات شهری برفروبی معابر، جمع آوری خرده شیشه، جمع آوری سگهای ولگرد، نصب و جابه جایی، شستشو و تعمیر سطل های زباله موجود در سطح شهر، جمع آوری زباله، رفع سد معبر، نمک پاشی رفع آبگرفتگ، اخطار به دلیل هدایت فاضلاب و... از مهمترین اقدامات این اداره بوده است .

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل آسفالت ریزی،لکه گیری، تسطیح و شن ریزی و پرکردن چاله ها و... را نیز از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری اردبیل در بهمن ماه سال جاری بیان کرد .

لازمی زارع گفت: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری اردبیل به عنوان مجری طرح ها و پروژه های خدماتی و رفاهی وظیفه برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری و رفاهی را در راستای وظایف و مسئولیت های شهرداری بر عهده داردتا مجموعه مدیریت شهری بتواند در امر توسعه و تامین امکانات و تسهیلات خدماتی- رفاهی در کنار دیگر وظایف خود رضایتمندی شهروندان را جلب نماید .

وی افزود: همشهریان می توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکلی با شماره 137 خدمات شهری شهرداری اردبیل تماس بگیرند تا همکاران ما نسبت به رفع آن اقدام نمایند .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.