شیراز؛

نظارت۲۰۰ بازرس در طرح نوروزی بر بازارهای فارس

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از نظارت بیش از ۲۰۰ بازرس در طرح نوروزی بر بازار این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد ابراهیم صداقت معاون سازمان صنعت و معدن استان فارس با بیان اینکه طرح نوروزی نظارت بر بازار استان فارس از یکم اسفندماه آغاز شده است و تا 31 فرودین‌ماه ادامه دارد، گفت: در این طرح بیش از  200 بازرس از سازمان صنعت و معدن و اتاق اصناف استان فارس بر بازار نظارت می‌کنند.
 
صداقت افزود: بازرسان اتاق اصناف بیشتر بر بخش بازار و خرده‌فروشی نظارت دارند و مابقی نظارت‌ها بر عهده بازرسان سازمان صنعت و معدن است.

وی ادامه داد: در 15 روز ابتدایی اسفندماه عمده نظارت‌ها بر روی بازار پوشاک است و در روزهای پایانی سال، نظارت‌ها به سمت موادخوراکی، میوه و شیرینی می‌رود.
 
صداقت با بیان اینکه 5 روز پایانی سال نظارت‌ها در حوزه خدمات مانند فروش بلیطت‌های اتوبوس و هواپیما تشدید می‌شود، اظهارداشت: هر دفتر هواپیمایی که به هر عنوانی بلیت را بالاتر از نرخ مصوب عرضه کند و در توجیه آن، ادعا کند که بلیت را از دفتر دیگری خریداری کرده است، عذر آنها پذیرفته نیست زیرا مسئول این تخلف دفتری است که بلیت را به متقاضی فروخته باشد.
 
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارستصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران‌فروشی اصناف شکایت خود را با سامانه 24 ساعته 124 در میان بگذارند یا با ستاد خبری اتاق اصناف به شماره 32340000 در تماس باشند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار