مشهد؛

سرویس دهی 350 دستگاه اتوبوس در لحظه تحویل سال

350 دستگاه اتوبوس برای سرویس دهی بهتر به زائران و مجاوران پایتخت معنوی ایران در لحظه تحویل سال 96 تدارک دیده شده است.

سرویس دهی 350 دستگاه اتوبوس در لحظه تحویل سالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد علی اصغر نیشابوری مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد در جمع اصحاب رسانه گفت: 250 دستگاه اتوبوس درون شهری برای سرویس دهی به زائران و مجاوران برای سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به پایانه های موقت برای سرویس دهی به بهشت رضا(ع) افزود: در پایانه های آزادی، مصلی، فردوسی، انقلاب و مفتح از 29 اسفند تا 4 فروردین سرویس دهی برای رفت و آمد بهتر شهروندان به بهشت رضا(ع) در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: رفع نقص فنی اتوبوس های درون شهری، دوره های آموزشی ویژه رانندگان در خصوص معاشرت با مجاوران و زائران، زیبا سازی اتوبوس ها از جمله اقداماتی است که در راستای استقبال از بهار96 انجام شده است.
نیشابوری افزود: برای خدمات رسانی بهتر به زائران و مجاوران 15 نفر از نیروهای سازمان با لباس و کاور مشخص در پایانه های پر تردد از 26 اسفند به عنوان راهنمای زائر نیز مستقر می شوند.
وی گفت: برای خدمات رسانی به شهروندان در روز طبیعت همزمان با 13 فروردین 380 دستگاه اتوبوس درون شهری نیز تدارک دیده شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد با اشاره به افزایش سرویس دهی اتوبوسرانی از 16 اسفند، افزود: ساعت سرویس دهی اتوبوسرانی در این ایام از ساعت 6 صبح تا 21:30 دقیقه شب می باشد.
نیشابوری با بیان اینکه 100 درصد اتوبوس های درون شهری به سیستم گرمایشی مجهز هستند، گفت: در سال گذشته 50 درصد اتوبوس ها فاقد کولر گازی بود که در سال 95 تعدادی از این اتوبوس ها از رده حمل و نقل خارج و مابقی نیز به سیستم سرمایشی مجهز شدند.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار