بسته هفتگی نرم افزار‌‌(شماره 150)؛

از دانلود نرم افزار کاهش وزن تا کیبورد مترجم گوگل

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.




دانلود Weight Track Assistant؛ نرم افزار کاهش وزن
نرم افزار Weight Track Assistant یکی از بهترین برنامه های موجود در زمینه کاهش وزن می باشد. شما با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل قد، وزن و سن، مواردی نظیر BMI، درصد چربی و BMR را دریافت می کنید. این نرم افزار میزان پیشرفت شما را محاسبه می کند و به شکل نمودار به شما تحویل می دهد.
شما می توانید وزن ایده آل خود را وارد نرم افزار کنید تا برنامه ای در اختیاران قرار دهد. نرم افزار Weight Track Assistant با بیش از 5 میلیون بار دانلود به عنوان یکی از برنامه های محبوب شناخته شده و توانسته است نمره عالی 4.0 از 5.0 را نیز در گوگل پلی کسب کند.

Weight Track Assistant

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود نرم افزار Cover Photo Maker؛ حرفه ای کاور بسازید
نرم افزار Cover Photo Maker & Designer FULL یکی از حرفه ای ترین برنامه ها در زمینه ساخت کاور است. با استفاده از این نرم افزار می توانید کاور های مود علاقه را متناسب با سلیقه خود طراحی کنید. همچنین این نرم افزار دارای بیش از 400 کاور پیشفرض است که می توانید آن ها را ویرایش کنید و مورد استفاده قرار دهید. نرم افزار Cover Photo Maker & Designer FULL توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را دریافت کند.

Cover Photo Maker

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Turbo Download Manager؛ قدرتمند ترین دانلود منیجر
نرم افزار Turbo Download Manager یکی از قدرتمند ترین بهترین برنامه ها در زمینه دریافت فایل از فضای وب است. این دانلود منیجر پرقدرت می تواند فایل ها را تا 5 برابر سریع تر از مرورگر، دانلود کند. این نرم افزار با بیش از 5 میلیون بار دانلود، لقب محبوب ترین دانلود منیجر را بدست آورده است. نرم افزار Turbo Download Manager توانسته در گوگل پلی نمره عالی 4.0 از 5.0 را کسب کند.

Turbo Download Manager

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Volume Scheduler؛ مدیریت صدای گوشی
نرم افزار Volume Scheduler یکی از برنامه های عالی در زمینه تغییر خودکار حجم صدا در گوشی های هوشمند است. با استفاده از این نرم افزار می توانید صدای گوشی خود را کنترل کنید. به عنوان مثال می توانید به این نرم افزار برنامه کاری خود را بدهید تا در هنگام جلسات و زمان استراحتتان صدای گوشی را کم یا به طور کل قطع کند و در زمانی که خارج از خانه هستید بلند ترین صدا را داشته باشد. نرم افزار Volume Scheduler توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.3 از 5.0 را کسب کند.

Volume Scheduler

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Google Keyboard؛ کیبورد گوگل به همراه مترجم آنلاین
نرم افزار Google Keyboard بهترین نرم افزار کیبورد برای گوشی های هوشمند است. همانطور که از نامش پیداس، این نرم افزار توسط شرکت گوگل ساخته شده و توانسته لقب قدرتمند ترین کیبورد را از آن خود کند. یکی از قابلیت های این کیبورد تایپ به وسیله یک دست است. به این طریق که با کشید دست بر روی حرف، می توانید کلمه مورد نظر خود را تایپ کنید و این باعث افزایش سرعت در تایپ نیز می شود.
همچنین این نرم افزار به مترجم نیز مجهز شده است. به این طریق می توانید هنگامی که جمله ای را تایپ می کنید، ترجمه شده آن جمله را به زبان دلخواه خود دریافت کنید. نرم افزار Google Keyboard در گوگل پلی نمره عالی 4.1 از 5.0 را نیز دریافت کرده است.

Google Keyboard

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Clean Master؛ افزایش چشمگیر سرعت گوشی
Clean Master نرم افزاری برای گوشی های هوشمند است که به وسیله آن می توانید فایل های باقی مانده از نرم افزار ها و همچنین فایل های cache را از گوشی تان حذف کنید. نرم افزار Clean Master آن دسته از برنامه هایی که حافظه RAM گوشی را اشغال کرده اند را حذف می کند و موجب افزایش سرعت و همچنین عمر باتری گوشی شما می شود.

Clean Master

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود VivaVideo Pro برای اندروید و Ios؛ پرطرفدارترین نرم افزار ویرایش و ساخت فیلم
نرم افزار  VivaVideo Pro Video Editor  برای ویرایش و ساخت ویدیو کلیپ‌های زیباست که به‌وسیله آن با ترکیب ویدیوهای دلخواه،  برش قسمت‌های مختلف و افزودن افکت‌های زیبا کلیپ‌هایی دیدنی ساخته و از تماشای آنها لذت ببرید. به این نکته هم اشاره کنیم که این برنامه در کنار ویرایش ویدیو توانایی فیلم‌برداری را نیز دارد؛ در واقع این برنامه اپلیکیشنی کامل برای ذخیره سازی و ویرایش ویدیو به شمار می‌رود که می‌تواند علاقه‌مندان به ساخت کلیپ‌های زیبا را مجذوب خود کند.

ویرایش و ساخت فیلم  با دانلود نرم افزار پرطرفدار VivaVideo Pro

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Pocket برای اندروید و Ios ؛ نرم افزار ذخیره و مشاهده آفلاین صفحات و محتوای وب
فرض کنید با گوشی یا تبلت خود در حال گشت و گذار در فضای وب هستید و به صفحاتی بر میخورید که مطالب بسیار خوبی دارد اما فرصت کافی برای خواندن آن را ندارید .  به ناچار یا باید آن ها را به صفحات نشانه گذاری شده اضافه کنید که این هم موجب تعدد زیاد این صفحات خواهد شد و همینطور این ویژگی مرورگر ها برای صفحاتی است که بخواهیم بارها به آن مراجعه کنیم نه فقط یک یا چند بار.

برای حل این مشکل ما برنامه Pocket را به شما پیشنهاد میکنیم ، با این برنامه میتوانید صفحات اینترنتی و محتواهای چند رسانه ای موجود در آن را بر روی گوشی خود ذخیره و در سر فرصت  به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت به مطالعه و بازدید از آن ها بپردازید.

 
دانلود Pocket  برای اندروید و Ios ؛ نرم افزار ذخیره و مشاهده آفلاین صفحات و محتوای وب

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Foursquare City Guide برای اندروید و ios؛ راهنمای گردشگری برای تمام شهرهای جهان
اگر میخواهید به جایی سفر کنید و به سرعت مناطق گردشگری ، رستوران، کافی شاپ، مرکز تفریحی ، مرکز خرید و مانند آن را بیابید عضو شدن در شبکه اجتماعی Foursquare  به شما پیشنهاد میکنیم. در این اپلیکشین  در هر سفر و یا در محل سکونتتان میتواند راهنمای گردشگری و آشنایی با مکان های جدید برای شما باشد و خود شما نیز میتوانید اطلاعات محل سکونت و یا جاهایی که به آن سفر میکنید را به اشتراک بگذارید و برای آن مناطق نظر بگذارید.
 
این نرم افزار در میان کاربران ایرانی نیز بسیار پرطرفدار است و حدود 40 میلیون کاربر از سراسر جهان دارد. این شبکه اجتماعی در نسخه های آی او اس و وب نیز فعال است  و میتوانید از طریق رایانه نیز به آن دسترسی داشته باشید. با عضویت در این شبکه اجتماعی خواهید فهمید که بسیاری در اطراف شما هستند که نقاط گردشگری و مکان های تفریحی نزدیک به شما را به اشتراک گذاشته اند.
 
 دانلود Foursquare City Guide برای اندروید و ios ؛ راهنمای گردشگری برای تمام شهرهای جهان

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Multitasking Pro برای اندروید؛بازکردن صفحات مختلف مانند ویندوز در گوشی
سوئیچ یا جا به جا شدن بین نرم افزار ها و صفحات در ویندوز بسیار ارحت است  در حالی که در گوشی های اندروید کمی سخت است ، حال اگر میخواهید مانند ویندوز چند نرم افزار را به صورت شناور در صفحه خود باز داشته باشید میتوانید از نرم افزار Multitasking Pro استفاده کنید.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار