شاکری در صحن علنی شورای شهر؛

15 فروردین 96 گزارش نهایی حادثه پلاسکو ارایه می شود

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: 15 فروردین ماه سال 96 گزارش کامل حادثه پلاسکو ارایه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در سیصد و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با ارایه گزارشی از حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو اظهار داشت: آتش سوزی در شمال غربی ساختمان پلاسکو و از طبقه دهم این ساختمان آغاز شده بود. 

وی افزود: 45 آتش نشان و 150 شهروند، دقایقی قبل از ریزش ساختمان حادثه پلاسکو از محل خارج شدند. 

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به تماس گرفته شده با سازمان آتش نشانی از سوی کارگران پلاسکو افزود: زمانی که با سازمان آتش نشانی تماس گرفته می شود، دقایقی از آتش سوزی می گذشته و زمانی که کارگران خودشان موفق به خاموش کردن آتش نشدند با سازمان آتش نشانی تماس گرفتند. 

شاکری ادامه داد: زمانی که آتش نشان ها در محل حادثه حاضر شدند، گزارش دادند که 10 باب مغازه دچار حریق شده و آتش از یک واحد ساختمان به سایر واحدهای تجاری سرایت کرد. 

وی با تاکید بر اعلام مکرر سازمان آتش نشانی در رابطه با ناایمن بودن برخی از ساختمان‌های تهران بیان کرد: سازمان آتش نشانی بارها نسبت به ناایمن بودن برخی از واحدهای تجاری و مسکونی گزارش هایی را ارایه کرده است و باید این مسایل جدی گرفته شود. 

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت:  قرار است روز 15 فروردین ماه، گزارش نهایی دو کمیته شورای شهر در رابطه با حادثه پلاسکو ارایه شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار