حضور امدادگران هلال احمر استان بوشهر در ۱۹ عملیات امدادی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: امدادگران هلال احمر استان بوشهر با شرکت در ۱۹ عملیات خدمات مورد نیاز در جاده‌ها، شهرها و مناطق بحران‌‌زده استان بوشهر ارائه داده‌اند.

حضور امدادگران هلال احمر استان بوشهر در ۱۹ عملیات امدادیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،حسین درویشی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر استان بوشهر در تمام نقاط استان بوشهر مستقر هستند اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی و مقابله با مشکلات در زمان‌های بحرانی 46 پایگاه طرح ملی امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان بوشهر  تا 15 فروردین  آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه امدادگران در قالب طرح ملی ایمنی و سلامت به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند افزود: این طرح از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و  تا 15 فروردین ماه امسال ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه طرح نوروزی با حضور یک هزار و 500 نفر  از امدادگران هلال احمر اجرا شده افزود: در اجرای طرح نوروزی در مجموع 1500 امدادگر، نجات‌‌گر و  تیم‌های راهنمای مسافران  در استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

درویشی تصریح کرد: 46 پایگاه امدادی هلال احمر در استان بوشهر شامل 16 پایگاه جاده‌ای، 10 پایگاه ساحلی، 4 پایگاه سیار و یک پایگاه هوایی و 33 پست ایمنی و سلامت راه‌اندازی شده که امدادگران به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگوی مطالبات و نیازهای مردم هستند.

 وی با اشاره به مشارکت امدادگران هلال احمر استان بوشهر در 19 عملیات امدادی گفت: از 25 اسفند تاکنون امدادگران هلال احمر استان بوشهر در 16 عملیات جاده‌ای شرکت کرده‌اند که در جریان 16 حادثه جاده‌ای ضمن رسیدگی به 20 مصدم به صورت سرپایی 9 نفر مصدوم به مراکز درمانی استان بوشهر منتقل شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلا احمر استان بوشهر از اجرای 3 طرح امداد و نجات دریایی در استان بوشهر خبرداد و افزود: در این عملیات‌ها از 6 حادثه ایجاد شده به 6 مصدوم به صورت سرپایی رسیدگی شده است.

درویشی با بیان اینکه در این عملیات‌ها 29 نفر مصدوم شدند گفت: در رسیدگی به مشکلات گردشگران ضمن اینکه 19 مصدوم درمان سرپایی شدند 9 بیمار به مراکز درمانی استان بوشهر منتقل شدند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.