هدایت مسافران نوروزی در نقاط بحرانی استان بوشهر به مکان‌های امن

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: در پی وزش باد شدید همراه با بارش باران در برخی نقاط استان بوشهر مسافران نوروزی در مکان‌های امن اسکان داده شدند.

هدایت مسافران نوروزی در نقاط بحرانی استان بوشهر به مکان‌های امنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر امیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به وزش تند باد لحظه‌ای در استان بوشهر اظهار داشت: در پی وزش طوفان در بامداد امروز اقدامات لازم برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در نقاط امن فراهم شد به‌گونه‌ای که هیچ حادثه‌ای در این زمینه گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه گردشگران به سالن‌های ورزشی، مکان‌های مذهبی و مدارس هدایت شدند خاطر نشان کرد:  با وقوع  وزش تند باد لحظه‌ای همراه با بارش باران در نیمه شب گذشته در استان بوشهر به  در ویژه شهرستان‌های بوشهر، دیلم و گناوه، مسافران نوروزی تا حد توان در کمپ‌ها،مدارس،سالن‌های ورزشی، مساجد و حسینیه‌ها و دیگر مکان‌های  امن اقامت داده شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از ورود بیش از 300 هزار گردشگر نوروزی به گناوه خبرداد و تصریح کرد: ورود بیش از 300 هزار نفر مسافر  نوروزی به گناوه  ثبت شده که همه امکانات برای رفاه مسافران و اسکان آنها در شرایط اضطراری فراهم شده است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.