پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی فرا رسیدن یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه ؛استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی فرا رسیدن یوم الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

یوم الله12 فروردین، روز احیای اسلام ناب، روز تثبیت انقلاب اسلامی و مظهر ابتناء جمهوری اسلامی بر اراده و رأی مردم است. در این روز تاریخی ملت بزرگ ایران با رای قاطع خود، حكومتی اسلامی را براساس موازین وآموزه‌های دینی و مبتنی بر شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به منصه ظهور و عمل رساندند. امروز نیز ملت ایران در آغاز دهه چهارم استقرار جمهوری اسلامی با تجدید پیمان با آرمانهای امام خمینی (ره) معمارکبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بار دیگر بر حفظ این ارزشها پای می‌فشارد و روز «جمهوری اسلامی» را به عنوان یکی از ماندنی ترین روزهای تاریخی این سرزمین گرامی می‌دارد.

اینجانب ضمن تبریک مجدد سال 1396 و گرامیداشت فرا رسیدن دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی در سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" برای دولتمردان تدبیر و امید و آحاد ملت ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان آذربایجان غربی، سعادت و بهروزی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

سعادت- استاندار آذربایجان غربی

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.