اردبیل؛

برگزاری همایش نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) و احیای هویت ایرانی در اردبیل

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) و احیای هویت ایرانی در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گودرز صادقی در جلسه هماهنگی همایش بین‌المللی نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) و احیای هویت ایرانی در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه آمادگی کامل برای برگزاری این همایش بین‌المللی است که امیدواریم با اقدامات انجام یافته به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی با اشاره به این‌که تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری این همایش بین‌المللی انجام شده است، افزود: هدف از برگزاری این همایش نشان دادن نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) و احیای هویت ایرانی است که به طور حتم می‌توانیم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف مورد نظر جامه عمل بپوشانیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: با تصمیمات اتخاذ شده برای برگزاری این همایش می‌توانیم به اهداف مورد نظر در رابطه با احیای هویت ایرانی دست یابیم و نیاز است که در این همایش عصر صفویه و اقدامات انجام یافته در این عصر و دوره طلایی را برجسته کنیم.

صادقی افزود: برگزاری چنین همایشی در تقویت مکتب اهل بیت و برجسته کردن نقش اردبیل در احیای هویت ایرانی تاثیرگذار خواهد بود و نیاز است در کنار محققان و اندیشمندان شیعی از محققان و صاحب نظران اهل سنت هم برای حضور در این همایش دعوت شود.

وی تصریح کرد: این همایش روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در تاریخ ششم و هفتم اردیبهشت ماه امسال با حضور مقامات کشوری در اردبیل برگزار خواهد شد و بنده از اقدامات و تلاشهای انجام شده برایبرگزاری همایش نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) و احیای هویت ایرانی کمال تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.