کرمانشاه؛

ارتقای امنیت کسب و کار با همراهی قوه قضائیه و دولت میسر است

تحقق شعار سال 96 جز از طریق ارتقای امنیت کسب و کار و سرمایه گذاری و نیز مبارزه بی امان با قاچاقچیان و مخلان نظام اقتصادی و با همراهی قوه قضائیه و دولت میسر نخواهد شد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی استان گفت: تحقق شعار سال 96 و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) جز از طریق ارتقای امنیت کسب و کار و سرمایه گذاری و نیز مبارزه بی امان با قاچاقچیان و مخلان نظام اقتصادی و با همراهی قوه قضائیه و دولت میسر نخواهد شد.
سردار "منوچهر امان اللهی"گفت: استان کرمانشاه به دلیل داشتن موقعیت استراتژیک همواره در معرض پدیده قاچاق کالا و ارز قرار دارد و وضعیت کشورهای همسایه به این مسئله دامن زده است.
وی با اشاره به نامگذاری سال 96 با نام "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" گفت: تحقق شعار سال 96 و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) جز از طریق ارتقای امنیت کسب و کار و سرمایه گذاری و نیز مبارزه بی امان با قاچاقچیان و مخلان نظام اقتصادی و با همراهی قوه قضائیه و دولت میسر نخواهد شد.
این مقام ارشد انتظامی استان افزود: در همین راستا پلیس تمام ظرفیت ها و امکانات خود را بکار گرفته است و با ارتقای قابلیت ها و مهارت های تخصصی، فضا را برای وقوع این پدیده شوم نا امن و مسیرها را سخت و غیرقابل دسترس می کند.
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: وظیفه شناسی و سلامت پرسنل و حضور به موقع در اجرای مأموریت ها و نیز حرکت بر مدار قانون، رضایت فرمانده کل قوا (مدظله العالی) و مردم را در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: مادامی که مردم تمایل به خرید کالای غیرایرانی دارند، انگیزه مجرمان برای کسب سودهای بادآورده، افزایش خواهد یافت و ریشه کنی این پدیده مخرب را دست نیافتنی خواهد کرد، لذا پلیس در کنار مردم می تواند مأموریت های مثمر ثمری را به انجام برساند و مسیر تزانزیت کالای قاچاق را ناامن کند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار