ساری؛

تلاش دشمن در ایجاد شکاف بین نسل اول و کنونی انقلاب

دشمن و استکبار جهانی تلاش دارد تا بین نسل اول و کنونی انقلاب اسلامی شکاف عمیق ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در نخستین سالگرد شهید مدافع حرم شهید حسین بواس، سالگرد شهدای حماسه خان طومان و گرامیداشت شهدای مدافع حرم مازندران در مسجد جامع چالوس گفت: هدف شهید برقراری حاکمیت اسلامی، عدل و قسط در جامعه و تعهد و تخصص در اداره حکومت است.

وی افزود: دشمن و استکبار جهانی با هدف ضربه زدن به تفکرات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری به دنبال انحراف نسل جوان این مملکت اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه باید هدف و منزلت شهدا را قدر بدانیم که شهادت عروج برای به ابدیت پیوستن است و شهادت بالاترین ارزش و امتیازی است که انسان‌های ممتاز به آن رسیده‌اند.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه جایگاه این شهدا، به فرموده مقام معظم رهبری؛ مانند این است که در محضر اهل‌بیت و در کنار آن‌ها به شهادت رسیده‌اند افزود: اگر امروز در کشور و در منطقه دارای ثبات و امنیت هستیم به خاطر خون شهدای حرم است.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه به تلاش دشمن برای ایجاد شکاف بین نسل اول و کنونی اشاره کرد و گفت: هنوز باب شهادت در دفاع از حریم اسلام، اهل بیت عصمت و طهارت(ع )و شهادت باز است و ما در سایه این فرهنگ پیام خود را به گوش جهانیان رسانده و عزت مندانه از آرمان های ارزشی خود دفاع می کنیم.

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.