ساری؛

بهره برداری مراکز جامع سلامت روستایی در محمودآباد

3 مرکز جامع سلامت روستایی در محمودآباد بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران،نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی مراکز جامع سلامت روستایی احمدآباد،ملاکلا،عبدالله آباد محمودآباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

این مراکز با اعتباری ۳۳ میلیارد ریال ساخته شده که ۶۰ میلیارد ریال آن از سوی خیران و ۲۷ ميليارد هزينه توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران احداث و بهره برداری شد.

قاسم جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه افتتاح این مراکز گفت: مراکز جامع سلامت روستايی دارای بخشهای سلامت روان، خدمات تغذيه ای، خدمات تجميعی دندان پزشکی، داروخانه، آزمايشگاه و واحد سلامت محيط کار است که اين خدمات برای همه گروههای سنی مورد هدف طرح ارائه می شود.

وی افزود: در صورت احداث و تکمیل ساختمان دیالیز شهرستان محمودآباد، دانشگاه علوم پزشکی مازندران آمادگی لازم را برای تجهیز و بهره برداری از این مرکز در محوطه بيمارستان شهداء را در ظرف کمتر از ۲ ماه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تقدیر از خیرین سلامت که زمین احداث این مراکز را اختیار سلامت و بهداشت جامعه قرار دادند. گفت: مشارکت خیران محلی ،دهياری ها و بخشداری و فرمانداری شهرستان بسيار چشمگير بوده است.

در مراسم بهره برداری از این مراکز، دکتر علی اسماعیلی نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی،یوسف پور فرماندار،امام جمعه سرخرود و جمعی از مسئولين شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار