ایلام؛

تاکید استاندار بر اجرای طرح های راهسازی در بخش میمه

استاندار ایلام از ضرورت انجام کارهای اساسی برای حل مشکلات حوزه راه و دیگر امور خدماتی این شهر خبر داد و گفت: این کارها باید امسال وارد مرحله عملیاتی شود.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمدرضا مروارید با اشاره به سوابق انقلابی و تدین مردم این بخش اظهار کرد: انجام کارهای اساسی در حوزه راه های میمه - آبدانان و میمه به پهله و ایلام ضرورت دارد و باید از سوی مسئولان راه و شهرسازی در اولویت قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های این بخش در حوزه گردشگری بر ضرورت تبلیغات و اطلاع رسانی در این حوزه تاکید کرد و افزود: هم مردم و هم مسئولان باید در این ارتباط تلاش کنند.

استاندار ایلام توجه به موضوع گردشگری را از مهمترین امور برای حل مشکل بیکاری و توسعه منطقه دانست و تاکید کرد: صنایع دستی بومی، اماکن گردشگری و زندگی عشایری ظرفیت هایی هستد که در صورت توجه بیشتر، رونق اقتصادی منطقه را بدنبال دارند.

مروارید با اشاره به برنامه های کمیته برنامه ریزی شهرستان دهلران برای رفع محرومیت از چهره این بخش گفت: توجه به طرح های عمرانی نیمه تمام باید در اولویت تخصیص اعتبار باشد.

وی یادآور شد: طرح های اشتغال زایی چون بنگاه های کوچک خانگی، گلخانه و پرورش قارچ را در این منطقه می توان ایجاد کرد و بخشی از مشکلات بیکاری را از این طریق بر طرف کرد.

استاندار ایلام بیکاری را از مشکلات کشور دانست و اضافه کرد: با توجه به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری، مردم هم باید از استعداهای این بخش در راستای تولید و اشتغال بهره گیرند ضمن اینکه دولت نیز آنها را حمایت می کند.

مروارید با اشاره به در پی بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بر لزوم مشارکت بالای مردم در این عرصه مهم و سرنوشت ساز تاکید کرد و گفت: مشارکت بالا موجب یاس دشمنان و تحکیم بیش از پیش نظام خواهد شد.

وی از مردم استان ایلام خواست در روز جمعه 29 اردیبهشت با حضور حداکثری خود در پای صندوق های اخذ رای به همه دنیا نشان دهند نظام اسلامی را دوست دارند و در برابر هجمه های دشمنان از آن حمایت و پشتیبانی می کنند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.