برگزاری یادواره شهیدان نمکی درسنندج

یادواره ای به مناسبت گرامیداشت سالگردشهادت شهیدان نمکی امروز در سنندج برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان نمکی گفت: دنیایی از رمز و راز و حرف در دل خانواده این شهیدان وجود دارد و هر کس که به دیدار خانواده شهدا رفته باشد این موضوع را درک خواهد کرد.
 
فرمانده سپاه بیت المقدس اظهار داشت: امروز ما در این مکان گرد آمدیم که مجددا به خانواده شهیدان نمکی به خاطر تاثیر گذاری و بالندگیشان در کردستان تبریک و سر سلامتی بگوییم.
 
وی ادامه داد: ما در مقابل این خانواده احساس شرمندگی می کنیم زیرا اینها حرفهای نگفته بسیاری دارند اما از سر ایثار و گذشت چیزی نمی گویند.
 
سردار رجبی با اشاره به مقام شامخ خانواده شهدا اظهار داشت: خانواده شهید نمکی یک نمونه از 100ها نمونه با ارزش و بی بدیل در استان کردستان است.
 
وی افزود:خانواده شهدای معظم  کردستان بهترین سرمایه برای استان هستند و وجود چنین انسان هایه  با شرف و با عزتی که در این استان زندگی میکنند باعث افتخار است.
 
سردار رجبی خاطرنشان کرد: ما در استان کردستان بیش از 70خانواده سه شهید به بالا داریم و سر تعظیم به عظمت انان فرود می آوریم.
 
وی در پایان با اشاره به مسئله انتخابات پیش رو و اهمیت آن گفت: از همه مردم شریف و عزیز کردستان با هر سلیقه ای دعوت میکنم که در این انتخابات مشارکت بالایی داشته باشند تا نشان دهند که کردستان به بلوغ سیاسی رسیده است.
 
انتهای پیام/ پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.