مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می شود

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات نشان از اقتدار نظام دارد و به دنیا نشان می‌دهد که مردم برای همیشه پای آرمان‌های امام و رهبری ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: داوطلبان ناکام در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز حق ایجاد اختلاف در جامعه را ندارند و باید تابع قانون باشند زیرا ایجاد تفرقه شایسته مردم و جامعه اسلامی نیست.
 
وی اضافه کرد: اگر افرادی امنیت و آسایش مردم و کشور را تهدید کنند، سیلی محکمی از دستان مردم می خورند و داوطلبان انتخابات بر این اساس باید مراقب باشند تا به مباحث اجتماعی، قومیتی و مذهبی دامن نزنند.
 
وی ادامه داد: هر داوطلبی که از مسائل قومیتی سوء استفاده کند بدون شک مخالف نظام و رهبری است و می خواهد به کشور خیانت کند و مردم باید در مقابل اینگونه افراد بایستند.
وی گفت: انتخابات از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود زیرا محل قدرت نمایی و مظهر اقتدار کشور بوده و اقتدار نظام، امنیت آفرین است.
 
وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات نشان از اقتدار نظام دارد و به دنیا نشان می دهد که مردم برای همیشه پای آرمان های امام و رهبری ایستاده اند و این حضور امنیت داخلی را به ارمغان می آورد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.