پلارک خبر داد

حرم مطهر علوی با همت خیرین ایرانی نورافشانی می‌شود

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: امروز تامین تجهیزات نورافشانی و لوسترهای شبستان‌ صحن حضرت زهرا(س) را آغاز کردیم که بنا داریم لوسترهای بسیار زیبا و منحصر به فردی را در این پروژه به کار ببریم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تامین تجهیزات روشنایی و لوسترها، آخرین مرحله از تکمیل پروژه بزرگ صحن حضرت زهرا(س) است که براساس آن یک هزار و 162 لوستر در 8 تیپ برای نصب در شبستان‌های طبقات اول، همکف، زیرزمین اول و رواق‌های پیرامونی در نظر گرفته شده است.

حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در این آیین به ویژگی‌های طرح توسعه حرم مطهر علوی به‌عنوان بزرگترین پروژه عمرانی - مذهبی جهان اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح در زمینی به مساحت 60 هزار مترمربع و 220 هزار مترمربع زیربنا در 2 بخش زیارتی و غیرزیارتی از سال 89 آغاز شد.

وی افزود: سرعت و دقت بالا، استفاده از دانش فنی روز و در عین حال اجرای پروژه با پایین‌ترین هزینه از ویژگی‌های منحصر به‌فرد طرح توسعه حرم مطهر علوی است که با همت و پشتیبانی خیرین اجرا شده و تا پایاین امسال تکمیل خواهد شد.

پلارک به نقش عمده مردم در تامین مالی طرح و اهدا نذورات به دلیل ارادت ویژه مردم ایران به اهل بیت (ع) به ویژه حضرت زهرا(س) و امیرالمؤمنین(ع) اشاره کرد و گفت: در این پروژه دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی هم با ما همراهی کردند اما به طور ویژه از اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به دلیل همراهی بیشتر با ستاد بازسازی عتبات تشکر می‌کنیم.

حرم مطهر علوی با همت خیرین ایرانی نورافشانی می‌شود

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: یکی از معجزات در اجرای پروژه توسعه حرم علوی(ع) عنایت خاص حضرت فاطمه زهرا(س) به این پروژه بود. زمانی که این پروژه را آغاز کردیم کمتر از 200 تا 300 میلیون تومان پول در حساب ستاد بازسازی عتبات بود که با توسل به ائمه اطهار کار را آغاز کردیم و روز به روز پیشرفت آن ملموس شد به‌طوری که تنها مشکلی که در ساخت این صحن و شبستان نداشتیم، مسائل مالی بود.

پلارک تصریح کرد: امروز آخرین مرحله پروژه صحن و شبستان حضرت زهرا(س) یعنی تامین تجهیزات نورافشانی و لوسترهای شبستان‌ این صحن را آغاز کردیم که بنا داریم لوسترهای بسیار زیبا و منحصر به فردی را در این پروژه به کار ببریم.

وی با قدردانی از حمایت و کمک‌های مردمی در ساخت و تکمیل پروژه‌های عتبات عالیات گفت: هموطنان برای اهدای نذورات خود و ارایه هر گونه کمک می‌توانند با مراجعه به دفاتر ستاد بازسازی عتبات در این نعمت الهی سهیم باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار