زنجان؛

اجرای کمپین مردمی نان و نمک در زنجان

کمپین مردمی نان و نمک به منظور تامین 20 هزار سبد کالای مورد نیازمددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با همکاری کمیته امداد و نیروی مقاومت بسیج استان در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛هدایت صفری ، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان دردیدار فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای طرح اطعام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با عنوان کمپین  نان و نمک با همکاری نیروی مقاومت بسیج استان گفت : تامین 20هزار سبد کالای مورد نیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداداستان در ماه مبارک رمضان از طریق پایگاههای بسیج استان و با همکاری کمیته امداد و نیروی مقاومت بسیج از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است .
صفری همچنین  افزود: در تلاش هستیم با همکاری مناسب کمیته امداد و نیروی مقاومت بسیج در استان و با همراهی رسانه ها و صداوسیما زمینه مشارکت تمامی اقشار جامعه در این طرح فراهم شود.
سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی (عج)استان نیز در این دیدار  با اشاره به اینکه محرومیت زدایی از مناطق محروم  از مطالبات و انتظارات مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از دستگاههای مختلف است ، گفت : برای پویایی اقتصاد در مناطق محروم و آبادانی روستاها نیاز است تعامل و همکاری بیشتری بین دستگاههای مختلف استان برقرارشود .
وی توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم به ویژه نیازمندان را از مهم ترین شاخص های محرومیت زدایی و از اقدامات موثر کمیته امداد وبسیج در این بخش عنوان کرد و افزود : ایجاد زمینه اشتغال خانواده های ساکن در مناطق محروم در رونق بخشی به اقتصاد این مناطق بسیار اثر بخش است .

 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.