ساری،

هزینه 158 میلیارد ریالی خدمات بهداشتی و درمانی برای مددجویان

158میلیارد ریال هزینه خدمات بهداشتی و درمانی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ناصر اسکندری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه کمیته امداد به حفظ سلامت وتامین آینده مددجویان تحت حمایت توجه دارد و پرداخت کمک هزینه درمان مددجویان و ارائه خدمات درمانی از جمله رویکردهای مهم حمایتی این نهاد است گفت:پارسال 158 میلیارد ریال در این بخش هزینه شد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان سال گذشته 14درصد رشد داشت، افزود: این خدمات در استان شامل کمک هزینه درمانی، کمک به ارتقای شاخص های بهداشتی و هزینه لوازم پزشکی بوده است.

اسکندری با بیان اینکه سال گذشته به 13هزار و 500 نفر از مددجویان سالمند در استان واکسن آنفولانزا تزریق شد، افزود: حفظ سلامتی مددجویان به ویژه بیماران صعب العلاج و مستمندان یکی از فعالیت های کمیته امداد است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه پارسال طرح واکسیناسیون آنفلوانزا برای مددجویان سالمند بالای ۶۰سال، بیماران صعب العلاج، بیماران قلبی و عروقی، افراد دیابتی و بیماران آسمی اجرا شد، گفت: برای اجرای این طرح سه میلیاردو 240 میلیون ریال هزینه شده است.

اسکندری با قدردانی از همکاری صمیمانه شبکه بهداشت و درمان استان برای تزریق واکسن آنفولانزا به بیماران زمین گیر و ناتوان افزود: کمیته امداد برای مددجویان دوره های آموزشی بهداشت پارسال با هدف ارتقاء سطح بهداشت و سلامت خانواده برگزار کرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار