ساری،

توزیع 3هزار سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان

بیش از ۳ هزار سبدغذایی ویژه ماه مبارک رمضان میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ناصر اسکندری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران ارزش این سبدهای غذایی را ۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت تاکنون سفره افطار برای به بیش از 500 نفر از مددجویان تحت حمایت گسترده شد و افطار و اطعام دهی به مددجویان تا پایان ماه مبارک رمضان از برنامه های این نهاد است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان به همراه مسئولان و خیران با خانواده های مددجو در قالب طرح مفتاح الجنه دیدار می شود، گفت: این دیدار ها با هدف رفع مشکلات مددجویان برگزار می شود.

اسکندری از همراهی مردم نوعدوست مازندران با کمیته امداد قدردانی کرد و گفت: مردم نیکوکار استان می توانند باشماره گیری آنی #1*7*3*011*8877* از طریق تلفن همراه وکارت های عضو شتاب و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود را مستقیم برای ارائه خدمات مطلوب به مددجویان در ماه مبارک رمضان واریز کنند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران گفت: مردم استان می توانند از طریق دستگاه ATM شماره کارت مجازی 3104337994362174 نیز وجوهات نقدی خود را به این امر اختصاص دهند.

انتهای پیام/ک


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار