سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ازنا

برگزاری دوره های آموزشی مهارتی ویژه اوقات فراغت دانش آموزان

مرزبان گفت: اوقات فراغت تابستان فرصت مناسبی است که دانش آموزان با فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای با فرهنگ کار، اشتغال و مهارت آموزی بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛  مرزبان، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ازنا، با اشاره به تفاهم نامه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با اداره کل آموزش و پرورش لرستان در خصوص اجرای طرح هادی مهارت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزن را یکی از ضروریات جامعه برشمرد و افزود: ارائه آموزش های فنی و مهارتی می تواند در ارتقای سطح خودباوری دانش آموزان، تقویت روحیه کار، تلاش و فرهنگ کارآفرینی و مسؤلیت پذیری دانش آموزان گام موثری را بردارد.

وی در ادامه افزود: تابستان امسال تمام ظرفیت ها و پتانسیل های آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد در بخش خصوصی و مرکز فنی و حرفه ای دولتی در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان آمادگی لازم را برای ارائه آموزش های مهارتی را به دانش آموزان سطح شهر و روستاها را دارند.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای ازنا، با تاکید براینکه باید والدین از ضروریات آموزش های مهارتی آگاه شوند و فرهنگ کسب فن و مهارت در جامعه فراگیر شود، گفت: اگر با این نگاه به جلو حرکت کنیم بخش عظیمی از دغدغه های اشتغال جامعه رفع می شود.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.