ساری؛

نظارت پلیس در شهر‌های مازندران با نصب دوربین های هوشمند

فرمانده انتظامی مازندران از نصب ۴۰۰ دوربین نظارتی پلیس در شهر‌های مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در داخل شهر‌های مازندران ۴۰۰ دوربین نصب شده است گفت: ۱۵۰ دکل در مازندران وجود دارد و این استان به ۲۶۰ دوربین تجهیزات مجهز است.

وی با بیان اینکه ۲۳ دوربین عملیاتی درون شهری وجود دارد، افزود: ۴۵ دوربین نظارتی و ۳۸ دوربین هوشمند در مازندران نیز فعال است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: مرکز تجمیع خطوط ۱۱۰ فرماندهی انتظامی مازندران در واقع ستاد کنترل، هدایت و نظارت بر تماس‌های ۱۱۰ و مرکز عملیات فرماندهی انتظامی این استان است.

به گفته وی سامانه تجمیع خطوط ۱۱۰ کشور علاوه بر مازندران، تاکنون در استان های خوزستان، خراسان جنوبی،گلستان و ایلام اجرا شده است.

سردار میرفیضی هممچنین با اشاره به اینکه تابستان امسال در ۶۴ نقطه بیش از ۱۰۰ طرح سالم سازی دریا  راه اندازی شده است، افزود: ۱۲۰ شهرک ساحلی و ۱۰۹ تفرجگاه نیز در ایان ایام فعال بوده که نیروی انتظامی با همکاری دیگر دستگاه‌ها در حوزه نظم و امنیت ارائه خدمات می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ۳۵۸ نقطه شنا ممنوع  در سواحل دریا شناسایی شده به شهروندان و مسافران توصیه کرد تا برای استفاده از دریا به مناطق تعیین شده و طرح سالم سازی دریا مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی مازندران از بکارگیری بیش از دو هزار ۵۰۰ نیرو در راستای برقراری نظم وامنیت در طرح تابستانه در سطح استان خبر داد و افزود: مردم مهمترین نقش را در تولید امنیت دارند و باید با رعایت هنجار‌ها و قوانین و مقررات، پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

انتهای پیام/آ

نظارت و کنترل نیروی انتظامی در شهر های مازندران با دوربین  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار