یاسوج؛

بررسی 20 راهبرد فنی ترافیکی شهر یاسوج

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: 20 راهبرد فنی ترافیکی در اولویت کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج قرار می گیرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  یاسوج کیوان آشنا  در جمع شماری از شهروندان یاسوج اظهار کرد: روان شدن ترافیک، تامین رفاه و آسایش شهروندان، ارتقاء شاخص‌های حمل و نقل از جمله اهدافی است که در راهبردهای ما دنبال می‌شود.

وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی و حل معضل ترافیک آبشار، احداث زیرگذر و روگذر، تعریض خیابان‌ها، توسعه بلوارها، جابه‌جایی صنوف مزاحم، احداث پارکینگ منطقه‌ای، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، نوسازی ناوگان تاکسیرانی و ساماندهی وانت بارها از جمله این راهبردهاست.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: برای اجرایی شدن این راهبردها برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدتی با مشارکت شهرداری یاسوج و بخش خصوصی تدوین می‌شود.

وی افزود : بخشی از این راهبردها از جمله انتقال صنوف مزاحم و آلاینده با مشارکت بخش خصوصی واتحادیه اصناف و تعاونی‌ها محقق می‌شود.

آشنا در خصوص یک طرفه کردن خیابان‌ها اظهار داشت: یک طرفه کردن خیابان‌ها در کوتاهمدت ممکن است مفید باشد ولی برای درازمدت جوابگو نیست.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهریاسوج به بازدیدهای میدانی منتخبین شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: هدف از این بازدیدها آشنایی منتخبان با مشکلات مناطق شهری یاسوج است.

وی افزود: بخشی از این بازدید به بررسی مشکلات حمل و نقل و ترافیک شهری و نیازهای شهروندان در این حوزه اختصاص می‌یابد.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار