یاسوج؛

تردد 99 درصد مردم یاسوج با خودروی شخصی

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای روان سازی ترافیک شهر یاسوج نیازمند تقویت فرهنگ استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی است

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: کم عرض بودن خیابان ها، نبود پل های عابر گذر و بی توجهی به مردم به استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی بر مشکلات ترافیکی شهر یاسوج افزوده است.

وی نبود زیرگذر در برخی معابر پررفت وآمد را یکی از مشکلات اساسی ترافیک یاسوج دانست و افزود: باید برای حل مشکلات ترافیکی و توسعه زیرساخت های شهر یاسوج ازجمله تکمیل پل های در دست اقدام و ساخت زیرگذر در برخی مناطق این شهر برنامه ریزی اساسی شود.

سرهنگ خوشوقت با بیان اینکه تصادفات فوتی در 6 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است، تصریح کرد: اما تصادفات جرحی 20 درصد افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: علت 70 درصد تصادفات خطای انسانی است و حل این مشکل نیازمند فرهنگ سازی است.

سرهنگ خوشوقت در خصوص گواهینامه های صادره و کنترل و نظارت بر این فرایند با هدف کاهش تصادفات گفت: نظارت کافی برای صدور گواهینامه به لحاظ مشخص کردن وضعیت روحی، روانی، سلامت فرد متقاضی، از طرفی سنجش توانایی و مهارت آن در آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی در حین رانندگی به طور جدی مورد توجه پلیس راهور است.

وی گفت: روان سازی ترافیک شهرها و کاهش مشکلات مردم از جمله اولویت های کار پلیس راهور است و نیروهای پلیس راهور برای تحقق این امر مهم تلاش مضاعفی می کنند.

سرهنگ خوشوقت عنوان کرد: علاوه بر نبود پل های روگذر و زیرگذر در برخی مناطق شهر یاسوج طولانی شدن ساخت پل های سه و چهار یاسوج بر مشکلات ترافیکی این شهر افزوده است.

یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد 130 هزار نفر جمعیت دارد.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.