یاسوج؛

توسعه تمامی بخش های اقتصادی مستلزم توجه بیشتر به صنعت بیمه است

مدیر امور شعب و نمایندگی های داخل کشور بیمه ایران گفت: توسعه همه جانبه تمامی بخش های کشور اعم از اقتصادی و اجتماعی مستلزم توجه هر چه بیشتر به صنعت بیمه است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید علیرضا میرآقایی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: بیمه ایران در سال های اخیر توانسته به خوبی در صنعت بیمه نقش اساسی ایفا کند.

وی گفت: سهم اندک مردم ایران در اقتصاد سبب می شود که توجه کمتری به صنعت مهم بیمه داشته باشند.

مدیر امور شعب و نمایندگی های داخل کشور بیمه ایران افزود: نباید با وجود منابع غنی در کشور سهم مردم از صنعت بیمه اندک و ناچیز باشد.

میر آقایی عنوان کرد: شرکت های بیمه ای نوپا در کشور با نرخ شکنی و رفتار غیر حرفه ای بیمه ایران را زیر فشار گذاشتند که نرخ ها را کاهش دهند.

وی ادامه داد: چنانچه در مقابل این درخواست مقاومت نمی شد چیزی از بیمه ایران نمی ماند و با اصلاح قانون بیمه شخص ثالث بخشی از این رفتارهای غیر حرفه ای تعدیل شد که بیمه ایران نیز نقش زیادی در تصویب قانون جدید داشت.

مدیر امور شعب و نمایندگی های داخل کشور بیمه ایران افزود: بودجه های تبلیغات و توسعه صنعت بیمه کشور آنقدر ناچیز است که نمی توان کار خاصی با آن انجام داد.

میرآقایی بیان کرد: صنعت بیمه فعالیتی است که برای کشور سود دارد و به همین دلیل باید به طور همه جانبه حمایت و تقویت شود.

وی عنوان کرد: قدم نخست برای توسعه صنعت بیمه کشور اقدام ملی است و گام های دوم و سوم نیز به ترتیب آموزش و ایجاد وفاق و همدلی خواهد بود.

محمدعلی نوروزی در این آیین به عنوان مدیرکل جدید بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از خدمات علی پشتدار مدیرکل پیشین تجلیل شد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.