آغاز ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌های بوشهر در طرح تابستانه کتاب

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: کتابفروشان می‌توانند تا 30 تیرماه با مراجعه به سایت خانه کتاب در طرح «تابستانه کتاب» ثبت نام کنند.

آغاز ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌های بوشهر در طرح تابستانه کتاببه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آنیتا مظفری گفت: طرح تابستانه کتاب از سال 94 برای افزایش سرانه مطالعه در حوزه کتاب کشور برنامه ریزی شده است.

وی به میزان تخفیف کتاب های عمومی 20% و کودک و نوجوان 25%  اشاره کرد و افزود: حداقل یارانه برای هر کتابفروشی حداقل 20000000 ریال (دو میلیون تومان) و سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر 1000000 ریال (یکصد هزار تومان) است.

آنیتا مظفری همچنین بیان کرد: در صورت تازه تأسیس بودن کتابفروشی حداکثر تا یکسال کتابفروش میتواند با نامه تأیید از اتحادیه ناشران و کتابفروشان مبنی بر در شرف دریافت پروانه، نسبت به ثبت نام اقدام کند.

مظفری تصریح کرد: کتب فروخته شده می‌بایست در سامانه مربوط در سایت کتاب دات آی آر ثبت شود و ثبت مشخصات آن به صورت آنلاین و همزمان با فروش آن صورت گیرد.

معاون فرهنگی در ادامه اظهار داشت: این طرح در ادامه طرح های عیدانه کتاب و پاییزه کتاب در راستای ترویج کتابخوانی از سوی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.