افزایش سرویس دهی در خط ۷ مترو تهران

قائم مقام مديرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از افزایش سرویس دهی در خط ۷ مترو خبر داد.

افزایش سرویس دهی در خط ۷ مترو تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی عبدالله‌پور با بیان اینکه سطح ارائه خدمات به مسافران خط ۷ مترو تهران در فواصل زمانی کوتاه در حال افزایش است افزود: ۲۱ خرداد خط ۷ مترو تهران حدفاصل ایستگاه بسیج تا میدان صنعت، فعالیت خود را آغاز کرد و سرویس دهی این خط با توجه به اینکه در مرحله راه اندازی قرار داشت از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و با فاصله گذر هر ۵۰ دقیقه در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه معمولا در روزهای نخست راه اندازی هر خط به دلیل انجام تست‌های گوناگون و رفع نواقص احتمالی، سرویس دهی به صورت محدود ارائه می‌شود افزود: با گذشت چند روز ساعت فعالیت افزایش یافت و اکنون زمان سرویس دهی خط ۷ مترو تهران از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۷ است.

قائم مقام مديرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به کاهش فاصله گذر قطارهای خط ۷ اشاره و خاطر نشان کرد: در حال حاضر حرکت قطار‌ها در این خط با فاصله گذر ۳۵ دقیقه انجام می‌شود که به زودی این زمان باز هم کاهش خواهد یافت.

مهندس عبدالله‌پور در پایان خاطر نشان کرد: مسافران این خط به صورت روزانه در حال افزایش هستند و امیدواریم بتوانیم در مدت کوتاهی پس از افتتاح به سطح مطلوبی از ارائه خدمات به مسافران دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

کاهش سرفاصله قطارها در خط 7

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هومن
۱۷:۳۹ ۱۴ تير ۱۳۹۶
واگن ها را زیاد کنید .
آخرین اخبار