گردشگری در دشتستان توسعه می‌یابد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه اشتغال و رونق گردشگری در شهرستان دشتستان استفاده می‌کنیم.

گردشگری در دشتستان توسعه می‌یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد باقر سعادت ظهر یکشنبه در نشست با مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع موانع توسعه اشتغال در شهرستان دشتستان پیگیری‌های ویژه‌ای را داریم و از طرح‌ها و برنامه‌ها در این زمینه استقبال می‌کنیم.

وی خواستار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای رسیدن به نتیجه مطلوب شد و افزود: موانع و مشکلاتی که بر سر راه پیشرفت و توسعه اشتغال وجود دارد با تلاش مسئولین به سرعت برداشته شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر حمایت همه‌جانبه و گسترده از فعالان بخش خصوصی و کارآفرینان تاکید کرد و بیان داشت: شهرستان دشتستان با توجه به موقعیت گردشگری و منطقه آب و هوایی، نخیلات، کشاورزی و صنایع تبدیلی خرما و فراهم بودن زمینه های اشتغال مختلف نیاز به حمایت دستگاه های حامی اشتغال در استان ازجمله صندوق کارآفرینی امید دارد.

وی با نوید تلاش‌های مستمر در خصوص تکمیل و افتتاح سد دالکی در منطقه بیان کرد: امیدواریم این پروژه باعث رونق بیش از پیش کشاورزی و نخیلات و جذب توریست و رونق گردشگری در منطقه خواهد شد.

 

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.