اردبیل؛

اختصاص 399 میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح‌های عمرانی در خلخال

۳۹۹ میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان‌های خلخال و کوثر اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بشیر خالقی نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان خلخال اظهار داشت:  امسال از محل اعتبارات استانی 399 میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان‌های خلخال و کوثر اختصاص یافته است که به طور حتم در تسریع اجرای پروژه‌های این شهرستان‌ها بسیار موثر خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه این اعتبارات نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته که این موضوع سبب می‌شود رسیدگی به امور مردم و محرومان و عمران و آبادانی این شهرستان‌ها با موفقیت به اتمام برسد و شاهد دستیابی به تمامی اهداف خود در راستای رسیدن به رشد و آبادانی منطقه باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر اعتبارات اختصاص یافته برای شهرستان کوثر با 12 میلیارد و 900 میلیون تومان و شهرستان خلخال با 27 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که انتظار می‌رود مسئولان امر در حوزه خدمات‌رسانی به مردم و عمران و آبادانی بیش از پیش عمل کنند.

خالقی بیان کرد: از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی که با تخصیص این اعتبارات در نظر گرفته شده می‌توان به اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی در دست اقدام در بخش شهر و روستا نظیر احداث راه‌های روستایی، آبرسانی به روستاها، خانه های بهداشت، مدارس و عمران و بهسازی محیط‌های روستایی و شهری اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز پیگیر مطالبات بحق مردم شهرستان کوثر در خصوص آغاز عملیات اجرایی خط انتقال و پایاب سد گیوی هستیم که امیدواریم اعتبارات لازم در این خصوص هر چه سریع‌تر جذب شده و تخصیص یابد و نیاز است که برای اجرای هر چه سریع‌تر و موفق‌تر پروژه‌ها از ظرفیت‌های بخش خصوصی نیز استفاده شود.

 

انتهای پیام/ع

اجرای طرح‌های عمرانی خلخال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.