ساری،

کشف ۴ میلیاردی اموال سرقتی و قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی مازندارن از کشف ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون رالا اموال سرقتی و کالای قاچاق در طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی با اشاره به این که امنیت یکی از مهم‌ترین زیر ساخت‌های توسعه هر جامعه در ابعاد گوناگون اجتماعی است، هدف از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را ارتقا احساس امنیت اجتماعی، ایجاد نظم ترافیکی و ساماندهی اماکن عمومی اعلام کرد.


فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی اموال مسروقه و کالای قاچاق در اجرای این طرح خبر داد و گفت: در این طرح با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، همکاران ما موفق به کشف ۵۱ کیلو و ۶۱۸ گرم مواد مخدر، ۳۳ قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز و دستگیری ۲۶۵ نفر از عاملان سرقت، ناهنجاری‌های اجتماعی و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.


سردار میرفیضی دستگیری ۵ شرور منطقه، پلمب ۳۹ واحد صنفی متخلف، توقیف ۱۳۸ دستگاه خودرو و ۴۸ موتورسیکلت متخلف و همچنین کشف ۳،۵ تن چوب جنگلی قاچاق را از دیگر دستاورد‌های اجرای این طرح برشمرد.


وی اعمال قانون ۲ هزار و ۸۰۱ خودروی متخلف را یکی دیگر از اقدامات فرماندهی انتظامی استان در این طرح برشمرد و گفت:: انضباط بخشی و ایجاد نظم ترافیکی در شهرستان‌های ساحلی از جمله موارد مهمی است که در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.


فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به این که با اشرافیت اطلاعاتی خوبی که وجود دارد، استان مازندران از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود، بر همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی مسئول برای تامین امنیت مردم تاکید کرد و گفت: امیدواریم با هماهنگی و همکاری‌های همه جانبه با مردم و مسئولان بتوانیم بستر‌های امنیتی مناسبی را برای مردم، گردشگران و مسافران در این استان فراهم کنیم.


انتهای پیام/ع


کشف ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی اموال سرقتی و قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.