یو‌اس‌ای تودی؛

آمریکایی‌ها دیگر نام «دونالد» را برای فرزندان خود انتخاب نمی‌کنند

یو‌اس‌اس تودی در مطلبی نوشت محبوبیت اسم «دونالد» برای نامگذاری نوزادان آمریکایی به شدت کاهش یافته است.

آمریکایی‌ها دیگر نام «دونالد» را برای فرزندان خود انتخاب نمی‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه آمریکایی یو‌اس‌ای تودی در مطلبی نوشت: در سال 2016 میلادی، محبوبیت اسم «دونالد» برای نامگذاری نوزادان آمریکایی به شدت کاهش یافت و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، ممکن است در این خصوص مقصر باشد.

در ادامه مطلب آمده است: نام دونالد چندین دهه است که در میان خانواده‌های آمریکایی از محبوبیت چندانی برخوردار نیست؛ اما سال گذشته میلادی بدترین سال برای این اسم بود.

براساس گزارش سالانه سازمان تأمین اجتماعی آمریکا، نام «دونالد» در سال 2016، در جایگاه چهارصد و هشتاد و هشتم قرار گرفت که در مقایسه با سال‌های 2015 (با رتبه 441) و 2014 (418) کاهش شدید محبوبیت این اسم را نشان می‌دهد.

گزارش سازمان تأمین اجتماعی آمریکا نشان می‌دهد از حدود 4 میلیون کودک تازه متولدشده در سال گذشته میلادی، تنها 621 نوزاد «دونالد» نامگذاری شدند.

در سال گذشته، محبوب‌ترین نام پسر در آمریکا «نوح» (Noah)، بوده است.

مدیر اجرایی وبگاه BabyNames.com معتقد است کاهش محبوبیت نام «دونالد» در آمریکا ممکن است به میلیاردر جنجالی و غول املاک و مستغلات که در حال حاضر رئیس جمهور این کشور است، مرتبط باشد. وی افزود محبوبیت یا عدم محبوبیت افراد مشهور تأثیر زیادی در انتخاب نام نوزادان تازه متولدشده دارد. سال 1946 میلادی (سال تولد رئیس جمهور آمریکا) «دونالد» سیزدهمین اسم محبوب به شمار می رفت.

نام دونالد در اسکاتلند، کشور اجدادی رئیس جمهور آمریکا، نیز با کاهش محبوبیت در جایگاه چهارصد و چهل و دوم قرار گرفت.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد دونالد ترامپ نامحبوب‌ترین رئیس جمهور آمریکا در طول تاریخ این کشور است. اقدامات جنجالی ترامپ پس از راهیابی به کاخ سفید باعث شده است میزان رضایت مردم آمریکا از عملکرد دولت در بیشتر اوقات سیر نزولی داشته باشد.  

 

انتهای پیام/

کاهش محبوبیت اسم دونالد برای نامگذاری نوزادان تازه متولدشده در آمریکا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۹ تير ۱۳۹۶
ماهم دیگه اسم حسن ومحمد جواد را انتخاب نمی کنیم.
آخرین اخبار