اردبیل؛

پلاک کوبی 32 هزار واحد مسکن روستایی در استان اردبیل

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: تاکنون 32 هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف استان پلاک کوبی و کد پستی ده رقمی داده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر طوبی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل افزود: طرح پلاک کوبی با مشارکت شرکت پست و بخش خصوصی و با همکاری فرمانداری ها، بخشداران و دهیاری ها در تمام روستاهای استان اجرا می شود.

وی گفت: تعیین نشانی دقیق و خوانایی آدرس منزل، تسریع در امر توزیع قبوض و مرسولات پستی، دستیابی بهتر به خدمات دولت الکترونیک، شناسنامه دار شدن املاک، تسهیل در امر خدمات رسانی روستایی در مواقع اضطراری از قبیل فوریت های امداد و نجات، سازمان آتش نشانی و خدمات پزشکی و ارائه خدمات مطلوب و سریع از جانب سازمان ها و نهادهای دولتی، زیباسازی محیط روستایی و یکسان سازی از مزایای طرح جدید پلاک گذاری است.

طوبی همچنین به نصب تابلوهای خوش آمدگویی، نام روستا و فاصله آن تا مرکز در بسیاری از روستاهای استان اردبیل اشاره کرد و افزود: نامگذاری معابر اصلی و فرعی روستاها به نام شهدا ، علما و بزرگان نیز از دیگر اقداماتی است که با استقبال مردم رو به رو شده است.

وی با اشاره به آمادگی روستاهای دیگر برای اجرای این طرح تصریح کرد: این طرح با انتخاب پیمانکار مناسب و با اشتغال بیش از ۲۵ نفر به صورت مستقیم در حال اجراست که این نیروهای بومی جهت آماربرداری، بازبینی، نصب پلاک منازل، بهنگام سازی اطلاعات اماکن روستایی در استان در حال فعالیت هستند.

 

انتهای پیام/ح

اشتغال بیش از 25 نفر در اجرای طرح پلاک کوبی واحد مسکن روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.