دستگاه بازگردانی آب در سنگ‌شکن‌های استان بوشهر نصب می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برای جلوگیری از تخریب رودخانه‌ها و در راستای مقابله با خشکسالی دستگاه بازگردانی آب در سنگ شکن‌های استان بوشهر نصب می‌شود.

دستگاه بازگردانی آب در سنگ‌شکن‌های استان بوشهر نصب می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سیدحسین حسینی‌محمدی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت برداشت سنگ شکن‌های مستقر در بخش ریز با تاکید بر نظارت بر برداشت شن، ماسه و سنگ از رودخانه‌های استان بوشهر به وضعیت سنگ شکن‌های رودخانه جم پرداخت و با تاکید بر همکاری برای حل مشکلات این منطقه اظهار داشت: برای تغییر محل معادن رودخانه ریز و انتقال برداشت‌ها به مناطق کوهستانی، همکاری و مشارکت می‌شود.

حسینی‌محمدی با بیان اینکه حذف یکباره سنگ شکن‌ها به سبب مسائل اجتماعی و اقتصادی امکان پذیر نیست، افزود: نظارت جدی‌تر بر برداشت سنگ شکن‌ها انجام می‌شود و در صورت مشاهده تخلف، برخورد‌های جدی با متخلفان صورت می‌گیرد.

وی از تعیین ضرب الاجل برای نصب دستگاه بازگردانی آب در سنگ شکن‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: دستورالعمل نصب دستگاه تیکنر برای کاهش چشمگیر مصرف آب به سنگ شکن‌های استان بوشهر ابلاغ شده و در صورت عدم اجرا تا پایان امسال، جرائم سنگین و محدودیت‌هایی اعمال می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهارداشت: تخلفات سنگ شکن‌ها در برداشت از بستر رودخانه محرز است و در راستای نظارت دقیق تر، گشت مشترک نظارتی تشکیل می‌شود تا برخورد با تخلفات در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

حسینی‌محمدی افزود: با هماهنگی انجام شده با آب منطقه‌ای استان بوشهر، بررسی وضعیت سنگ شکن‌ها برای تمدید مجوز سالانه، با سرعت و دقت بیشتر انجام می‌شود و میزان و محدوه برداشت‌ها، ابتدای هر سال به سنگ شکن‌ها ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/ف

 

نصب دستگاه بازگردانی آب در سنگ‌شکن‌های استان بوشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.