رئیس پلیس راه استان سمنان;

13 مجروح در حوادث پایان هفته استان سمنان

رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت : طی تعطیلات پایان هفته در محور های این استان ۹ فقره سانحه جرحی به وقوع پیوست که ۱۳ نفر مجروح شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته منتهی به 20 مرداد ماه 96 در استان سمنان ۹ فقره سانحه جرحی به وقوع پیوست گفت: از مجموع این حوادث شش مورد یعنی ۷۰ درصد سوانح رانندگی را واژگونی خودرو شامل می‌شود.

 

وی با اشاره به تنها حادثه فوتی دو روز گذشته، ابراز داشت: ساعت ۱۲:۲۰ روز جمعه برخورد پژو آردی با پژو پارس در کیلومتر ۵۵ جاده سرخه-آرادان به علت بی‌توجهی به جلو راننده پژو سواری آردی مرگ در دم راننده ۶۱ ساله پژو پارس را رقم زد.

 

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه محور سرخه-آرادان و میامی-سبزوار بیشترین واژگونی خودرو را به خود اختصاص می‌دهند، ابراز داشت: ۶۵درصد سوانح رانندگی جاده‌های استان سمنان را واژگونی خودرو شامل می‌شود و با توجه به کویری و یکنواختی محورهای استان سمنان  این مهم می‌طلبد تا رانندگان به‌محض احساس عدم هوشیاری در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

 

خسروجردی در ادامه تصریح کرد: طی چهار ماهه نخست سال جاری بیش از دو هزار و ۵۹۰تصادف در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوسته است که سال گذشته تعداد فوتی‌های براثر تصادف۷۷ نفر و امسال ۶۳ نفر را شامل می‌شود.

 

وی بابیان اینکه سبقت غیرمجاز و توجه نکردن به جلو بیش از ۵۰ درصد علت واژگونی خودرو در محورهای ارتباطی استان سمنان را دربر دارد، افزود: ۵۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال هستند که محاسبه میانگین سرعت خودرو در مسیر و فاصله دو دوربین ازجمله ویژگی‌های این سیستم‌های نظارتی است.

 

انتهای پیام / ه


۶۵درصد سوانح رانندگی جاده‌های استان سمنان را واژگونی خودرو شامل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار