افزایش ۶ برابری پرداخت زکات در بابل

پرداخت زکات ۴ ماه نخست امسال در بابل در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶ برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد جعفری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بابل با بیان اینکه مردم این بابل برای خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان با این نهاد همکاری دارند، گفت: بابلی ها ۵ میلیارد و ۲۰ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال زکات در ۴ ماه امسال پرداخت کردند که در مقایسه با سال قبل ۶ برابر رشد یافت.

وی افزود: زکات جمع آوری شده در بخش‌ هایی مانند عمرانی، درمان، کمک هزینه جهیزیه و کمک معیشت برای مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.

جعفری با بیان اینکه یک خیر با  هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین به عنوان زکات مستحبی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بابل اهدا کرد، گفت: این قطعه زمین به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت مسکن مددجویان بخش امیر کلا از توابع این شهرستان اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بابل افزود: ۳۹ واحد  مسکن مددجویی در بابل در چهار ماه نخست امسال  به ارزش  ۶۰۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال تعمیر، تکمیل و باز سازی شده است.

جعفری ساخت ۴۰ واحد مسکن در مناطق محروم روستا‌های بابل با مشارکت خیران و بسیج سازندگی را از برنامه‌ های امسال بخش عمرانی  برای مددجویان در این شهرستان برشمرد.

وی گفت: ۱۴ هزار و  ۱۹۴ نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بابل قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

انتهای پیام/ م

افزایش پرداخت زکات در شهرستان بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار