همزمان با هفته دولت ۵۳ پروژه عمرانی با هزینه‌کرد بیش از ۳۹ میلیارد تومان اعتبار در مناطق مختلف شهرستان خلخال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی فرماندار شهرستان خلخال در نشست اعضای شورای اداری با امام جمعه خلخال اظهار داشت:  براساس هدفگذاری‌های انجام شده همزمان با هفته دولت 53 پروژه عمرانی در مناطق مختلف شهرستان خلخال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 39 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است، گفت: این اعتبارات از محل‌های مختلف ملی، استانی، ماده 180 و بخش‌های دیگر تامین شده تا صرف اجرا و تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در سطح شهرستان شود.

فرماندار شهرستان خلخال پروژه‌های هفته دولت را در حوزه تامین زیرساخت‌های گردشگری، آبرسانی و گازرسانی روستایی، آسفالت معابر روستایی و جهاد کشاورزی دانست و بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان در حوزه گردشگری، ایجاد زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران در این بخش از مهمترین اولویت‌ها بوده که در دستور کار فرمانداری و دستگاه‌های مختلف در سطح شهرستان قرار گرفته است.

بابایی با اشاره به اینکه امسال 28 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی برای توسعه بخش گردشگری شهرستان توزیع شده است، افزود: در زمینه راه‌اندازی طرح‌های گردشگری و توسعه اشتغال در این بخش در حال حاضر با توجه به حمایت‌های ویژه از سرمایه‌گذاران 20 سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده‌اند تا در این زمینه در شهرستان فعالیت کنند.

وی با اشاره به پروژه‌های اجرایی توسط سرمایه‌گذاران در شهرستان خلخال تصریح کرد: احداث پروژه گردشگری بام شهر خلخال، راه‌اندازی سیلو و کارخانه آرد، احداث پل معلق، اتوبوس هوایی، تله کابین و زیپ لاین، راه‌اندازی کارخانه تولید اسانس گل محمدی و تولید فرش با اشتغال بیش از یک هزار نفر از جمله این طرح‌هاست.

 

انتهای پیام/ع

پروژه های عمرانی در شهرستان خلخال

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.