مسئول سازمان بسیج رسانه بوشهر:

سبک زندگی اسلامی در رسانه‌های استان بوشهر ترویج می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: با توجه به نقش مهم تقویت بنیه دینی در مصون نگه داشتن خانواده‌ها از تهاجم دشمن، فرهنگ سبک زندگی اسلامی در رسانه‌های استان بوشهر ترویج می‌شود.

سبک زندگی اسلامی در رسانه‌های استان بوشهر ترویج می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نجفی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران و نخبگان رسانه‌های استان بوشهر با محوریت زندگی اسلامی و نقش رسانه‌ها در ترویج آن با بیان اینکه جهان استکبار با بهره جستن از تمامی ظرفیت‌ها سعی در تغییر فرهنگ و تفکر مردم دارد اظهار داشت: جهان استکبار با استفاده از رسانه‌ها و فضاهای مجازی، تغییر در فرهنگ و سبک زندگی مردم به ویژه خانواده‌ها در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی، یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج رسانه استان بوشهر است افزود: باتوجه به نقش مهم رسانه‌ها در جامعه، اصحاب رسانه استان بوشهر باید در ترویج سبک دینی و اسلامی در زندگی پیشتاز باشند و سبک دینی را ترسیم کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با بیان اینکه جهان استکبار خانواده‌ها به ویژه زنان را هدف قرار داده است تاکید کرد: تغییر فرهنگ زنان در خانواده به عنوان پایه اصلی خانواده از برنامه‌های مهم دشمنان در عرصه تهاجم فرهنگی است که ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی باید در دستور کار رسانه‌ها قرار بگیرد.

نجفی، رسانه‌ها  را آیینه جامعه دانست و افزود: در عرصه تهاجم فرهنگی که با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله فضای مجازی انجام می‌شود رسانه‌ها باید نقش خود را در ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی بیشتر نشان دهند.

وی با تاکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی در رسانه‌های استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به نقش مهم تقویت بنیه دینی در مصون نگه داشتن خانواده‌ها از تهاجم فرهنگی، سبک زندگی اسلامی در رسانه‌های استان بوشهر ترویج می‌شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.