افتتاح طرح توجیهی احداث باغ پسته در روستاهای گرمی

طرح باغداری پسته در روستاهای کورامالو و قطار سفلی از توابع شهرستان گرمی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ابراهیم امامی فرماندار شهرستان گرمی افزود: امروز شاهد بهره‌برداری پروژه‌های شاخصی در بحث زیرساخت و سرمایه گذاری  بخش انگوت هستیم و این موضوع نویدبخش توسعه در منطقه محسوب می‌شود.

وی گفت: مرکز «بوجاری بذر گندم» با اعتبار 15 میلیارد ریال در روستای محمد تقی کندی با ظرفیت هزار تن که برای اهالی کشاورز منطقه بسیار حائز اهمیت است، از پروژه‌های مهم افتتاح شده است.

فرماندار شهرستان گرمی با بیان اینکه خیابان محمد رسول الله (ص) شهر انگوت با اعتبار 850 میلیون تومان به طول یک کیلومتر به بهره‌برداری رسید، افزود: افتتاح پل ارتباطی روستای شهبازلو با اعتبار 500 میلیون ریال یکی دیگر از خواسته‌های دیرینه اهالی بود که مورد افتتاح قرار گرفت.

امامی تصریح کرد: دولت برای تأمین زیرساخت های اساسی همچون گازرسانی خدمات ماندگاری در سطح این شهرستان و استان انجام داده است که امروز به صورت نمادین طرح گازرسانی به روستاهای بخش انگوت درروستای گوده کهریز با اعتبار7/7 میلیارد تومان افتتاح شد.

وی به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به توسعه پایدار روستایی اشاره کرد و گفت: بهره برداری از فاز اول طرح هادی روستای گوده گهریز با اعتبار 800 میلیون ریال نیز از جمله طرح‌های افتتاح شده امروز بود.

فرماندار شهرستان گرمی بیان کرد: ما امروز شاهد افتتاح طرح باغداری پسته در روستاهای کورامالو و قطار سفلی بودیم که گوشه‌ای از ظرفیت‌های عدیده این شهرستان به لحاظ صنعت کشاورزی است.

 

انتهای پیام/ع

طرح توجیهی احداث باغ پسته در روستاهای گرمی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.