آغاز عملیات اجرایی 5 پروژه گازرسانی در شهر خلخال

همزمان با هفته دولت بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی به 5 روستای شهرستان خلخال آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، به مناسبت هفته مبارک دولت، با افتتاح پروژه گازرسانی به 3 روستای کلار، غفورآباد، آغبلاغ  و آغاز عملیات اجرایی به 2 روستای ایلوانق و گاودول از توابع شهر خلخال با حضور مسئولان استانی و اهالی روستای آغبلاغ از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

در این مراسم ودود پناهنده، معاون بهره برداری شرکت گاز استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر اظهار داشت : پروژه گازرسانی به این 3 روستا در قالب 10 کیلومتر شبکه گذاری و با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که بیش از 140 خانوار روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند . 

وی افزود: با افتتاح این روستاها درصد بهره مندی خانوارهای روستایی شهر خلخال  به 72 درصد رسید و همچنین آغاز عملیات گازرسانی به 2 روستای شهر خلخال در قالب 10 کیلومتر شبکه گذاری با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد ریال در ماه های آینده بیش از 80 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه توسعه گازرسانی در سال های اخیر از دستاوردهای دولت تدبیر و امید می باشد خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به توسعه گازرسانی در روستاها و نقاط محروم استان، حجم قابل توجهی از نصب انشعابات در این مناطق انجام می گیرد .

فریدون بابایی، فرماندار شهرستان خلخال نیز افزود: در طول چهار سال گذشته حجم فعالیت های گازرسانی در استان بسیار گسترده و قابل توجه بوده و امروز ما آثار این توسعه شتابان را به وضوح در اقصی نقاط استان مشاهده می کنیم.

وی گفت: شرکت گاز استان اردبیل با توسعه گازرسانی به مناطق محروم در راستای تحقّق بخشیدن به اهداف دولت یازدهم حرکت خوبی را در شهر خلخال انجام داده است.

بابایی در ادامه افتتاح پروژه گازرسانی به این روستاها به اهالی تبریک گفته و ابراز امیدواری کرد که همه ی مشترکین گاز طبیعی با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه، شکرگزار این نعمت الهی باشند.

وی همچنین از عملکرد خوب شرکت گاز استان اردبیل به جهت توسعه گازرسانی در این استان بویژه شهر خلخال تشکر و قدردانی نمود .

 

انتهای پیام/ح

بهره مندی روستاهای خلخال از نعمت گاز طبیعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.