بهسازی و آسفالت مسیر گردشگری مشگین شهر به قینرجه

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل بر اتمام بهسازی و آسفالت مسیر گردشگری مشگین شهر به قینرجه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جعفر فهیمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در جلسه بررسی موانع و روند اجرایی پروژه های عمرانی در شهرستان مشگین شهر با تشریح اقدامات انجام یافته در این شهرستان گفت: هم اکنون پروژه های عمرانی متعددی در حوزه های راه و شهرسازی، سدسازی، گردشگری در شهرستان مشگین شهر در حال اجرا می باشد.

وی با بیان جزئیات پروژه ی بهسازی و آسفالت مسیر گردشگری مشگین شهر به قینرجه گفت: جابجایی خط لوله انتقال آب شرب مشگین شهر و وجود موانع طبیعی پیشرفت این پروژه را با کندی مواجه کرده و امیدواریم برابر پیش بینی انجام یافته توسط مدیریت آب منطقه ای و راه شهرسازی استان و مساعد بودن شرایط جوی یک کیلومتر دیگر از این مسیر بهسازی و آسفالت ریزی شود.

فرماندار مشگین شهر نیز در ادامه این جلسه اجرای پروژه ی بزرگراه مشگین شهر به اردبیل را به عنوان بزرگ ترین پروژه ی استان در بخش راه خواند و افزود: براساس پیگیری های انجام یافته توسط نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی اعتبار مورد نیاز این پروژه در حال اخذ بوده وطبق گزارش پیمانکار این پروژه ده کیلومتر دوم از این بزرگراه  آماده افتتاح می باشد .

میرعلی رحیمی زاد خاطرنشان کرد : در سال گذشته بیش از185 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی این شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی شده است.

وی نصب گاردریل در سه راهی شهر لاهرود و نصب علائم راهنمایی و رانندگی را در جهت کاهش آمار تصادفات جاده ای، آسفالت ریزی راه روستای احمد بیگلو و رفع مشکل اهالی مشگین شرقی در رابطه با پروژه ی پایاب سد سبلان را خواستار شد.

وی در ادامه بررسی وضعیت پروژه های سد سازی نیز تصریح کرد: تاکنون نزدیک به 80 میلیارد تومان برای سد احمد بیگلو هزینه شده و این پروژه 72 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که پیش بینی می شود در آینده نزدیک آبگیری شود.

 

انتهای پیام/ح

آبگیری سد احمد بیگلو در آینده نزدیک در مشگین شهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.