رجبی: آقایان شو اجرا کردند/ حمایت‌ها کورکورانه استقلال را به این روز انداخت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در برنامه شب گذشته همه هواداران دیدند که آقایان شو اجرا کردند.

/7 به بعد امشب کار شود/رجبی:آقایان شو اجرا کردند/لج بازی و حمایت ها کورکورانه استقلال را به این روز انداخت/آقایان برای ماندن دست به چه کارهایی می زنند!رضا رجبی در گفتگو با  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اتفاق‌های شب گذشته میان مسئولان استقلال در برنامه نود گفت: تلخ‌ترین برنامه نود را شب گذشته نظاره‌گر بودیم، اما این برنامه یک ره‌آورد خیلی بزرگی برای هواداران استقلال داشت.

او ادامه داد: همه افراد به جزء هواداران شب گذشته در تلخ‌ترین اتفاق باختند. خیلی از مسائل پشت پرده روشن شد و هواداران متوجه شدند که با چه آقایانی طرف هستند. همین افراد برای ماندن در استقلال دست به چه کارهایی می‌زنند تا بمانند. این کارها تنها آبروی 70 ساله استقلال را از بین می‌برد.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال بیان کرد: خدا رو شکر مجتبی جباری و رحمتی متوجه شدند که از کجا ضربه می‌خورند و این بی‌احترامی که به آنها شده از چه کانالی بوده است .آنها باور نمی‌کردند که از این کانال لطمه بخورند.

رجبی عنوان کرد: همه نظاره‌گر صحبت‌های ردوبدل شده میان مهمانان برنامه بودند و همان‌طور که دیدیم مشخص بود که افتخاری از رفتن به برنامه 90 پشیمان شده است و با خودش گفته که اصلاً چرا به این برنامه آمده ام.

او بیان کرد: همه هواداران در برنامه نود دیدند که افتخاری در حد و اندازه مدیریت یک باشگاهی که این همه طرفدار دارد نیست و لج‌بازی و حمایت‌های کورکورانه و ناسالم باعث شده که استقلال به چنین روزی بیافتد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: کاملاً مشخص بود که منصوریان نیز به دروغ صحبت می‌کرد و مدام سعی داشت توپ را به زمین افراد دیگر بیاندازد.

رضا رجبی تصریح کرد: در برنامه شب گذشته مدام صحبت‌ها در مورد اولتیماتوم بود و اصلاً رسیدگی به نتایج ضعیف تیم میان حرف‌ها گم شد.  افتخاری پیش از شروع فصل تمامی امکانات لازم برای آمادگی تیم از جمله برگزاری اردوی ارمنستان، دیدارهای تدارکاتی و جذب بازیکنان خوب را فراهم کرد. همه امکاناتی که خیلی بهتر از باشگاه‌های دیگر بود اما نداشتن برنامه مناسب و تمرکز لازم باعث شد ، تیم نتایج خوبی را کسب نکند.

رجبی افزود: صداقت نداشتن در تیم باعث شد استقلال به چنین روزی بیافتد و خیلی جالب است که آقایان در برنامه شب گذشته به نتایج ضعیف تیم هم نپرداختند.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال افزود: تازه اتفاق جالب در برنامه شب گذشته این بود که افتخاری و آقای شومن از هواداران نیز طلب کار بودند!  هر روزی که بیشتر می‌گذرد منصوریان همچون فردی که در مرداب گیر افتاده بیشتر غرق می‌شود و خودش هم متوجه نیست که به پایین می‌رود. در گذشته هم اعلام کردم که بهتر بود آقایان پس از باخت 6 تایی مقابل العین خودشان کنار می‌رفتند. واقعاً ماندن به چه بهایی؟ به بهای اینکه مدام باشگاه را برهم زنند تا بتوانند ثابت کنند طرف مقابل‌شان کم کاری کرده است نه خودشان!

او ادامه داد: باشگاه استقلال در هیچ دوره مدیریتی جزء دوره افتخاری آنقدر منابع مالی نداشته است. من از زمان قدیم به یاد دارم که فتح‌اله زاده خودش مسائل مالی را جمع و جور می‌کرد و این مدیر ثابت کرد که یکی از بهترین و قدیمی‌ترین مدیران باشگاه استقلال است اما در طرف مقابل افتخاری از چک‌های برگشتی در برنامه 90 سخن گفت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: واقعاً شب گذشته یک برنامه شو را توسط آقایان نظاره‌گر بودیم. از سال‌های پیش در استقلال حضور داشتم و واقعاً اتفاقی که شب گذشته افتخاری و منصوریان رقم زدند ثابت شد که ملکی و زمانی اعضای هیئت مدیره همیشه در این مدت واقعیت را بیان می‌کردند و دلسوز باشگاه بودند. همیشه حمایت و بله قربان نمی‌شود و به نظرم ملکی و زمانی حرف دل هواداران را بیان کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم که واقعیت را اعلام کردند. آنها می‌توانستند هم سو آب باشند اما این کار را نکردند و با هواداران بودند.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در قرآن امده است که رسوا نمی‌شود مگر رسوا شدنی. اتفاق‌های شب گذشته باعث شد که مسئولان استقلال به وسیله خودشان همدیگر را رسوا کنند. واقعاً آن قدر ارزش ندارد که برای ماندن همه مسائل را تحت تأثیر قرار دهیم و آبروی باشگاه 70 ساله را از بین ببریم.

بیشتر بخوانیم:

شب جنجالی استقلالی ها در برنامه ۹۰/ رحمتی بین افشاگری سرمربی و عضو هیئت مدیره قرار گرفت

اولیایی: مسائل فنی چه ارتباطی به عضو اقتصادی هیئت مدیره دارد؟!/ استقلالی ها اخلاق را هم باختند

شکست سکوت و قیافه قهرمان گرفتن سرمربی 1400

رد پای کی روش در بحران بزرگ استقلال

انتهای پیام/

آبروی باشگاه استقلال در خطر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار