شهرستان خلخال قطب گردشگری مذهبی کشور است

شهرستان خلخال به دلیل برخورداری از بیشترین تعداد امامزاده‌ها و بقاع متبرک اولویت قطب گردشگری مذهبی کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،فریدون بابایی فرماندار خلخال افزود: شهرستان خلخال به دلیل پتانسیلهای بالقوه گردشگری و نیز دارا بودن تعداد زیادی امامزاده‌ها و بقاع متبرک اولویت قطب گردشگری مذهبی کشور است که امسال هم برای عمران امامزادگان این شهر اعتبارات خوبی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه روند عمران امامزاده‌های شهر خلخال در سالهای بعدی نیز همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: اهمیت بقاع متبرک در شهر به میزان بازدید گردشگران از مکانهای مذهبی و تاریخی آن شهر است که خوشبختانه شهرستان خلخال سالانه با داشتن ظرفیتهای مناسب گردشگری میزبان میلیونها مسافر داخلی و خارجی است.

فرماندار خلخال با اعلام رضایت از اعتبارات مصوب شهر خلخال بیان کرد: تا به اکنون در تمامی حوزه‌های گردشگری، اجتماعی، فرهنگی، عمران و اقتصاد شهر با کمبود بودجه و اعتبارات مواجه نبودیم که نیاز است تا از این پس نیز به حوزه راههای ارتباطی خلخال بیش از پیش توجه داشته باشیم.

بابایی امامزاده‌های دانیال(ع) و سیداحمد معراجی را از پربازدیدترین امامزاده‌ها و بقاع خلخال معرفی کرد و گفت: این دو بقعه در روستای سفیدآب خلخال واقع شده است که نیاز است تا به منظور ادامه روند گردشگرپذیری در این دو بقعه هرچه سریعتر نسبت به تکمیل و اتمام عملیات اجرایی آنها اقدام شود.

 

انتهای پیام/ع

شهرستان خلخال قطب گردشگری مذهبی کشور

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
هردو بقعه در سفیدآب نیست. امامزاده سیددانیال (ع) در روستای خانقاه سادات واقع است