گشایش نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات رمضان در اردبیل

همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات رمضان در محل باغ‌موزه دفاع مقدس در جنب دریاچه شورابیل اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آئین افتتاحیه نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات رمضان در محل باغ‌موزه دفاع مقدس با حضور استاندار اردبیل، جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: از روز نهم شهریورماه عملیات اجرایی نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان بازسازی عملیات رمضان در کنار دریاچه شورابیل آغاز شده و با تلاش‌های شبانه‌روزی حدود 200 نفر این نمایشگاه امروز آماده افتتاح است.

سرهنگ پاسدار سدعلی تدین بیان کرد: در محل باغ‌موزه دفاع مقدس در روزهای هفته دفاع مقدس برنامه‌های متلفی پیش‌بینی شده که محورهایی از جمله ایجاد مواضع و ادوات جنگی و سنگرهای گروهی به یاد هشت سال دفاع مقدس در این محل ایجاد شده است.

وی افزود: محل رزمایش برای بازسازی عملیات رمضان در این محل پیش‌بینی شده و ماکت عملیان نیز طراحی شده که توسط رزمندگان حاضر در این عملیات به مردم چگونگی عملیات رمضان تشریح می‌ود.

معاون هماهنگ‌کننده تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد: محل نمایش افلاکیان خاکی و نیز غرفه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در محل این نمایشگاه پیش‌بینی شده و در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد.

تدین گفت: این نمایشگاه هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود و براساس هماهنگی‌های انجام شده در ایام برگزاری این نمایشگاه رزمایش‌هایی که یادآور دلاورمردی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است، برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات رمضان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار