نماینده مردم دشتی و تنگستان:

ارائه خدمات بانکی در شهرهای دشتی توسعه می یابد

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه خدمات بانکی در شهرهای دشتی توسعه می یابد.

ارائه خدمات بانکی در شهرهای دشتی توسعه می یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید کمال الدین شهریاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه علی رغم گذشت چندین سال از استقرار بخشداری و شهر شدن شُنبه متاسفانه هنوز این شهر از نظر ارائه خدمات شایسته به شهروندان محروم است. با توجه به ظرفیت و پتانسیل این مناطق در حوزه کشاورزی از سال گذشته پیگیری‌های منسجمی را از سوی وزارت اقتصاد و دارایی، بانک کشاورزی و بانک مرکزی آغاز کردیم و بحمدلله در اردیبهشت ماه سال جاری بانک مرکزی موافقت اولیه با ایجاد و تاسیس چهار شعبه بانک کشاورزی در شهر‌های شنبه، بادوله، آباد و روستای محمد عامری کرد.

وی بیان کرد: با بررسی‌های کارشناسی انجام شده از سوی بانک کشاورزی در استان و کشور در خصوص کارآیی و درآمدزا بودن شعب، در حال حاضر با ایجاد شعبه در شهر شنبه موافقت شده است که می‌بایست بخشداری، شورا‌های اسلامی و شهراری همکاری‌های لازم را با مجموعه بانک کشاورزی استان داشته باشند. همچنین در تلاشیم از ظرفیت سایر بانک‌ها برای ایجاد شعب جدید در شهر‌های آباد، بادوله و محمد عامری در تنگستان استفاده کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: مهمترین دغدغه بانک‌ها در راه اندازی شعب جدید درآمد زا بودن آن‌ها است که می‌بایست با کمک شهروندان منابع مالی خوبی در آن شعب انباشت شود تا شعب ارتقا یافته و بصورت کامل و پایدار استقرار یابند و بتوانند خدمات کارآمدی را به شهروندان ارایه نمایند.

انتهای پیام /پ

ارائه خدمات بانکی در شهرهای دشتی توسعه می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.