تمام توطئه های دشمنان به خاطر بصیرت مردم نقش بر آب شد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: توطئه های دشمنان به سرکردگی آمریکا و حامیان او در دنیا به خاطر بصیرت مردم در عرصه های مختلف نقش بر آب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام کاظم راشدی یزدی استاد حوزه و دانشگاه گفت: توطئه های استکبار جهانی با همدلی مردم و مسئولان و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری خنثی می شود.

حجت الاسلام راشدی یزدی در نهمین یادواره شهید کعبه ، سرداران و شهدای مهریز با گرامیداشت خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از بدو پیروزی نظام اسلامی تاکنون برای ضربه زدن به آن از انواع توطئه های سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی و نظامی استفاده کرده اند.

وی ادامه داد: تمام توطئه های دشمنان به سرکردگی آمریکا و حامیان او در دنیا و منطقه به خاطر بصیرت مردم و همراهی آنها با انقلاب اسلامی و حضور فعال در عرصه های مختلف نقش بر آب شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه فشارهای مختلف دشمنان در 38 سال گذشته در موضوع تهدید و تحریم ادامه داشته است، تصریح کرد: ملت ایران و مسئولان همه دلبسته کشور ، نظام و ولایت فقیه هستند.

راشد یزدی افزود: تا ملت ایران و مسئولان با همدلی وظایف خود را انجام می دهند و بیدار هستند قطعا آمریکا و حامیان او نمی توانند به اهداف ضوم خود علیه انقلاب اسلامی دست پیدا کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به توطئه فرهنگی دشمنان اشاره کرد و از خانواده ها خواست تا تربیت دینی نسل جوان را جدی بگیرند و مواظب برنامه های کفر جهانی باشند.

در این مراسم که با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران ، مسئولان و اقشار مختلف مردم در بیت الحسین (ع) مهریز برگزار شد یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گرامی داشته شد .

مهریز 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که 72 شهید آن مربوط به حوزه مقامت بسیج امام علی (ع) این شهرستان است .
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.

انتهای پیام/ ی

خنثی شدن توطئه های استکبار جهانی با همدلی مردم و مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار