رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال گفت: میزان جرایم مربوط به قاچاق کالا در این شهرستان در 6 ماه اول امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته بیش از 80 درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بقیت الله بابایی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال افزود: در این مدت نتیجه 33 مورد گشت مشترک کشف قاچاق کالا از بازار خلخال صفر بوده و کالای قاچاق مکشوفه توسط پلیس مبارزه با قاچاق کالای خلخال و تشکیل پرونده در این زمینه مربوط به قاچاق کالای ترانزیتی و خارج از بازار خلخال است.

سلیم کریمی، رئیس اداره تعزیرات حکومتی خلخال نیز در این جلسه گفت: در 6 ماه اول امسال قاچاقچیان کالاهایی همچون لباس خارجی، سیگار، لوازم بهداشتی و آرایشی و چوب آلات جنگلی به پرداخت یک میلیارد و 70 میلیون ریال جریمه در حق دولت محکوم شدند که این میزان در مقایسه با جرایم قاچاق کالای زمان مشابه سال گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

احمد قنبری، جانشین فرماندار خلخال هم گفت: رعایت قوانین و مقررات مربوط به قاچاق کالا از سوی بازاریان و کسبه از جمله دلایل کاهش میزان جرایم مربوط به قاچاق کالا در این شهرستان است.

وی افزود: حمایت از تولیدات داخلی هدف اصلی تشدید کار مبارزه با قاچاق کالای خارجی بوده و در این زمینه عملکرد کمیته مبارزه با قاچاق کالای شهرستان در سال جاری مطلوب ارزیابی می شود.

 

انتهای پیام/ح

کاهش قاچاق کالا در شهرستان خلخال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.