انتقاد پلوسی از ناتوانی ترامپ در درک اظهاراتش به عنوان رئیس‌جمهور

رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد کلماتی که یک رئیس‌جمهور به کار می برد اهمیت بسیار بالایی دارد که ترامپ به آن آگاه نیست.

نانسی پلوسی: ترامپ درک نمی کند که اظهارات یک رئیس جمهور چه بار سنگینی را حمل می کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «نانسی پلوسی»، رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا، به دنبال تشدید تنش‌ها میان آمریکا و برخی کشورها از جمله کره شمالی اعلام کرد: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درک نمی کند که کلماتی که بر زبان می آورد چه بار سنگینی دارد.

وی افزود: من مطمئن نیستم که دونالد ترامپ بداند که کلمات یک رئیس جمهور یک تُن وزن دارند و نمی توان از آنها به صورت تصادفی استفاده کرد. اظهارات تند و آتشین او متحدان آمریکا را به دلیل احتمال وقوع یک درگیری نظامی خشمگین کرده است.

پلوسی این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که دونالد ترامپ ماه گذشته میلادی تهدید کرد که کره شمالی را به کلی نابود خواهد کرد و اگر این کشور به تهدید واشنگتن و متحدانش ادامه دهد، از گزینه نظامی استفاده می کند. دونالد ترامپ همچنین در ماه اوت هم  از اتخاذ گزینه نظامی علیه  ونزوئلا سخن گفت.

نانسی پلوسی تنها قانونگذار آمریکایی نیست که از لفاظی های ترامپ ابراز نگرانی کرده است. باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا هفته گذشته در یک مصاحبه هشدار داد که دونالد ترامپ کشور را به سوی جنگ جهانی سوم می کشاند. کریس مورفی، سناتور ایالت کنتیکت در سنای آمریکا هفته گذشته با هشدار در خصوص احتمال وقوع یک جنگ واقعی گفت زمان آن رسیده اظهارات دونالد ترامپ را برای جنگ با کره شمالی جدی بگیریم.

نانسی پلوسی که از جمله منتقدان دونالد ترامپ و دولت وی است بارها از رئیس جمهور آمریکا به خاطر ناموفق بودن همه فعالیت های وی انتقاد کرده است.

رهبر اقلیت دموکرات ها در مجلس نمایندگان آمریکا پیش تر در مصاحبه با ای‌بی‌سی نیوز اعلام کرده بود: دونالد ترامپ با تصمیم هایش درباره پایان دادن به یارانه های طرح اوباماکر و تأیید نکردن توافق هسته ای ایران به شکلی خودسرانه رفتار کرده است.

ترامپ روز پنجشنبه فرمان قطع پرداخت یارانه به شرکت های بیمه برای اقشار کم درآمد را صادر کرد. با این فرمان، افراد بیمار و کم درآمد باید هزینه های بسیار زیادی را برای درمان خود پرداخت کنند.

وی روز جمعه هم با طرح ادعاها و اتهاماتی علیه تهران اعلام کرد پایبندی ایران به توافق هسته ای را تأیید نمی کند.

انتهای پیام/

انتقاد پلوسی از سخنان نابخردانه ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
عف
۰۸:۰۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۶
بالاخره این خون بی گناهانی که بدست آمریکا و ایادی آن بر زمین می ریزد
آخرین اخبار