رئیس سازمان صداوسیما در بیروت:

رسانه‌ها در پیروزی‌های جبهه مقاومت نقش ویژه‌ای دارند

دکتر علی عسکری گفت: در پیروزی‌های جبهه‌ مقاومت همراه با نیروهای میدانی، رسانه‌‌ها نقشی ویژه داشته‌اند.

رسانه‌ها در پیروزی‌های جبهه مقاومت نقش ویژه‌ای دارندبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ رئیس سازمان صداوسیما پس از امضای تفاهم‌نامه با حزب‌الله لبنان با اشاره به پیروزی‌های جبهه‌ مقاومت در مقابل تروریست‌ها گفت: پیروزی ‌های اخیر از لطف و بركت خداوند متعال بوده است.

رئیس سازمان صداوسیما با تمجید از تلاش‌های رسانه‌ها و تاكید بر تاثیر آنها در انعكاس دقیق این پیروزی‌ها اظهار کرد: در كنار نیروهای میدانی جبهه مقاومت، رسانه‌های جبهه مقاومت نقشی ویژه داشته‌اند.

وی با بیان اینكه امروز رسانه‌های جبهه مقاومت در شرایط خوبی قرار دارند، افزود: رسانه جهانی مقاومت به سرعت مظلومیت آنهایی را كه تحت ظلم آمریكا و صهیونیست‌ها قرار دارند منعكس می‌كنند و مقابل رسانه‌های آنها می‌ایستند و دیگر عرصه رسانه‌ای جهانی در اختیار نظام سلطه نیست.

رئیس رسانه ملی بر لزوم همكاری نزدیك رسانه‌های مقاومت تاكید و تصریح كرد: امروز به این جمع‌بندی رسیدیم كه یك تفاهم‌نامه با حزب‌الله لبنان امضاء كنیم تا برای حركت موفقیت‌آمیز آینده رسانه‌‌های مقاومت مبداء جدیدی شود.

رئیس سازمان صداوسیما به نقشه شوم دشمنان برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان اشاره كرد و افزود: به خیال خود، می‌خواستند حكومت عراق و شام ایجاد كنند و یكسری تروریست وحشی به جان مردم مظلوم منطقه انداختند. اما با تدبیر حكیمانه مقام معظم رهبری و دلاوری‌های سیدحسن نصرالله و سردار حاج قاسم سلیمانی و یاران پهلوانش به لطف خدا شكست خوردند.

دكتر علی‌عسكری به اثرگذاری انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها در منطقه پیش از انقلاب اسلامی ایران گریزی زد و افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) شكل گرفت و به دست توانمند مقام معظم رهبری جلو رفت و هر روز پر قدرت‌تر از قبل شاهد ظهور و بروز جبهه مقاومت اسلامی و دستاوردهای آن هستیم و این به بركت انقلاب اسلامی است.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید هاشم صفی‌الدین، معاون اجرایی حزب‌الله لبنان نیز با تشكر از حمایت‌های همیشگی جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت گفت: رابطه بسیار عمیقی در جبهه مقاومت وجود دارد و با هم در مقابل توطئه‌ها ایستاده‌ایم. توطئه‌هایی كه برای منطقه و جمهوری اسلامی و مقاومت بسیار سخت بود.

وی پیروزی‌های اخیر را متعلق به منطقه، جمهوری اسلامی ایران، لبنان و كشورهای عربی توصیف كرد و افزود: ما اعتقاد داریم كه ایران حامی حقوق مردم منطقه است و همكاری مشترك با ایران به نفع همه خواهد بود.

سید هاشم صفی‌الدین به رفع خطر داعش در لبنان اشاره و تصریح كرد: این مرحله سخت را با همه مشكلاتش پشت سر گذاردیم، مشكلاتی كه ریشه همه آن‌ها آمریكاست.

معاون اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: در این میان همواره رسانه در جبهه مقاومت نقش محوری داشته است و امیدواریم با گسترش این همكاری‌ها شاهد تاثیرگذاری بیش از پیش رسانه‌های مقاومت باشیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
زنده باد ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
خیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
زنده باد ایران و ایرانی
آخرین اخبار