پاسخ قاطعانه به سخنان رئیس جمهور خبیث آمریکا

حجت الاسلام طالبیان گفت: خوشبختانه رئیس جمهور ما بلافاصله گستاخی‌های ترامپ را به خوبی جواب دادند که موضع قاطع ایران در این زمینه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام طالبیان خطیب نماز جمعه اشکذر  به نقل حدیثی از امام محمد باقر (ع) پرداخت و گفت:سه چشم در روز قیامت گریان نخواهند بود اول کسانی که شب زنده داره هستند و برای حفظ امنیت و حراست از جان و مال مردم تلاش می‌کنند، دوم آن چشمی که اشک از آن جاری شود و آن به خاطر ترس و خوف از خدا باشد و سوم کسانی که چشم‌های خود را بر نظر و کار‌های حرام بسته باشند.

حجت الاسلام طالبیان با اشاره با آغار ماه صفر گفت:در این ماه دو حادثه سخت و سرنوشت ساز اتفاق افتاد یکی ایجاد انحراف در قضیه امامت و شکل گیری جریان سقیفه و جایگزین خلافت به جای امامت بود و دوم جریان حکمیت در جنگ صفین بود و اگر ماه صفر را ماه شوم و نحسی دانستند به خاطر حوادث شومی بوده که در این ماه اتفاق افتاده است.

امام جمعه اشکذر به مواضع هفته گذشته رئیس جمهور خبیث آمریکا در خصوص برجام و بی ادبی به ملت ایران اشاره کرد و افزود: خوشبختانه رئیس جمهور ما بلافاصله گستاخی‌های ترامپ را به خوبی جواب دادند که موضع قاطع ایران در این زمینه بود.

وی به دیدار روز گذشته جمعی از نخبگان با رهبری معظم انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد:معظم له در این دیدار این نکته را به کشور‌های اروپایی یادآور شدند که مخالفت آن‌ها با مواضع ترامپ در خصوص برجام فقط در مقام لفاظی نباشد و در مقام عمل هم به حرف‌های خود پای بند و به آن عمل کنند.

خطیب نماز جمعه اشکذر ضمن اشاره به متواری شدن بیش از ۶۰۰ هزار مسلمان مظلوم میانمار از خانه و کاشانه خود اظهار داشت:مقام معظم رهبری کمک نقدی خود را در این خصوص از طریق رسانه ملی اعلام نمودند و در همین خصوص در شهرستان ما هم کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم توسط کمیته حضرت امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران و هلال احمر جمع آوری خواهد شد که شایسته است مردم در این زمینه که اجر دنیوی و اخروی دارد مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/ ا

رئیس جمهور به گستاخی های ترامپ پاسخ قاطعانه ای داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار